اختصاص 67 میلیارد ریال اعتبار برای پایاب سد قلعه چای عجب شیر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393
بازدید : 943
نویسنده : مهدی
نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر سرعت دهی در اجرای پایاب سد قلعه چای عجب شیر، گفت: امسال 67 میلیارد ریال اعتبار برای پایاب این سد اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، دواتگری در کارگروه آب و کشاورزی و منابع طبیعی این شهرستان افزود: وجود هفت هزار هکتار از اراضی این شهرستان در پایاب این سد و برنامه ریزی برای تبدیل دو هزار و 500 هکتار از اراضی دیم به آبی، فرصت بسیار مناسبی را برای توسعه کشاورزی و ایجاد فرصت های شغلی در این منطقه فراهم می کند.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی، اعتبار جذب شده تا سال 92 برای این طرح را سه میلیارد و 200 میلیون ریال ذکر کرد و ادامه داد: 11 کیلومتر از شبکه پایاب این سد لوله گذاری شده و مسئولان باید تلاش کنند تا پایان فصل کاری سالجاری، کشاورزان دو روستای دیزج حسن بیگ و مهماندار از شبکه آبیاری و زهکشی اراضی پایاب سد بهره مند شوند.

دکتر دواتگری خواستار ایجاد استخر معیشتی در روستای هرگلان با توجه به کمبود آب در این منطقه شد و خاطرنشان کرد: با ایجاد این استخر می توان مشکلات اجتماعی و حتی خشکسالی را در این روستا جبران کرد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com