دبیر فدراسیون:مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی باکمان در مراغه برگزار می شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393
بازدید : 1022
نویسنده : مهدی

دبیر فدراسیون:مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی باکمان در مراغه برگزار می شود

مراغه - ایرنا - دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در مراغه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی خبر داد.

 

احمد صائبی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برای برگزاری این مسابقات در اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: با توجه به تجربه برگزاری مسابقات ملی و وجود زیرساخت های لازم در مراغه، برنامه ریزی مسابقات نهایی انتخابی تیم ملی با حضور 30 استان کشور در این شهرستان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات مرداد یا شهریور سال جاری برگزار می شود، اظهار کرد: برنامه فدراسیون در این شهرستان علاوه بر انتخابی تیم ملی، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بوده که باید مسوولان منطقه نیز برای رفع سریع برخی مشکلات این رشته اقدام لازم را انجام دهند.

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان ادامه داد: این رشته در کشور نوپا بوده و تلاش می شود با برگزاری دوره های آموزشی با حضور مربیان بین المللی سایر کشورها و تکمیل زیرساخت ها، به سمت قهرمانی آسیا و جهانی حرکت کنیم.

صائبی با اشاره به اینکه هم اکنون جمهوری اسلامی در رشته کامپوند در رده های ششم و پنجم جهان بوده و در رشته ریکرو نیز در رده پنجاهم قرار دارد، گفت: برگزاری چهار دوره آموزشی با حضور مربیان بین المللی از هلند، کره و مجارستان در سال گذشته از مهمترین اقدام های آموزشی این فدراسیون بوده است.

وی یادآوری کرد: این فدراسیون با نگاه جوان محور به این رشته در پایه های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مسابقات ملی را برای حفظ آمادگی و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی برگزار می کند.

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار ایرنا نیز گفت: مدیریت تیراندازی با کمان در رشته فیلد آرچری به شهرستان مراغه در آذربایجان شرقی محول می شود.

احمد صائبی افزود: این تصمیم در اجرای سیاست فدراسیون برای برون سپاری مدیریت ها اتخاذ شده و در همین راستا مدیریت رشته 3d نیز به شهر رشت در استان گیلان محول شده است.

وی اظهارکرد: در مسابقات فیلد آرچری علاقمندان به شکار می توانند بدون آنکه به محیط زیست لطمه ای وارد کنند فیس هایی که نقش حیوانات را دارد، هدف قرار داده و شکار کنند.

صائبی ادامه داد: هم اکنون تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته های کامپوند و ریکرو برای حفظ آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی در کره جنوبی، در شهرستان ساری در استان مازندران اردو زده است.

مسابقه های تیراندازی با کمان شمال غرب کشور تیر ماه سال گذشته در دو رشته ریکرو و کامپوند با حضور 150 ورزشکار زن و مرد در قالب تیم هایی از هفت استان کشور در مراغه برگزار شد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ورزشی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 113
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 878
بازدید ماه : 6848
بازدید کل : 206447
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com