رییس اداره تبلیغات اسلامی مراغه: هدف از نزول قرآن سعادت بشر است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 1388
نویسنده : مهدی

رییس اداره تبلیغات اسلامی مراغه: هدف از نزول قرآن سعادت بشر است

مراغه - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی مراغه گفت: مهمترین هدف از نزول قرآن تامین سعادت بشر بوده است.

 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی امیری روز پنجشنبه درمحفل انس با قرآن جامعه شاهد و ایثارگران این شهرستان افزود: قرآن تنها کتاب آسمانی است که در آن خداوند متعال به صورت کامل راهکارهای سعادت دنیوی و اخروی انسان ها را بیان کرده است.

وی اظهارکرد: بشر به عنوان موجودی زنده و متفکر در حال رشد و تعالی بوده و مسیر سعادت و شقاوت خود را بر اساس برنامه به سمت پیشرفت طراحی می کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی مراغه ادامه داد: مسلمانان که اعتقاد کامل و راسخ به مبانی و آیات قرآن دارند، آموزه های آن را در زندگی خود به کار می گیرند تا با تمسک بر آیات الهی سعادت دنیوی و اخروی خود را تامین کنند.

حجت الاسلام امیری با اشاره به اینکه انس و مودت با قرآن، سعادت و خوشبختی را به همراه دارد، یادآوری کرد: در این کتاب آسمانی تمام موارد رسیدن به آرامش روانی، فکری و اجتماعی انسان شرح داده شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه نیز در این آیین گفت: قرآن کتابی است کامل و انسان ساز که هر آنچه انسان برای تربیت و هدایت به آن نیازمند است، به طور کامل دارد.

شفیع محمدی با بیان اینکه سعادت دنیا و آخرت انسان ها در عمل به دستورها و رهنمود های قرآن، تامین می شود، افزود: آموزه های دینی ناظر به همه ابعاد و دوران های زندگی انسان ها از بدو تولد تا جهان دیگر بوده و بهره مندی از آن ها زمینه سلامت روان افراد را فراهم می کند.

محفل انس با قرآن به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در سالن اجتماعات این اداره برگزار و در این آیین از بانوان شاهد و ایثارگر فعال در حوزه های مختلف قرآنی تجلیل به عمل آمد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 774
بازدید ماه : 6744
بازدید کل : 206343
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com