۵۰ درصد معتکفان شهرستان مراغه را جوانان تشکیل می‌دهند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 992
نویسنده : مهدی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه:

۵۰ درصد معتکفان شهرستان مراغه را جوانان تشکیل می‌دهند

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه گفت: بیش از ۵۰درصد از شرکت کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف جوانان بوده و این آمار نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

اعتکاف قم

حجت الاسلام علی امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مراغه، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور مراسم با شکوه و معنوی اعتکاف با حضور 650 نفر درمساجد مراغه درحال برگزاری است.

وی با اشاره به این که در مراسم اعتکاف امسال با حضور بیش از 650 نفر در سه مسجد جامع، امام خمینی(ره) و مسجد جامع پهرآباد مراغه در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کرده‌اند، افزود:  از 650نفر شرکت کننده در آیین معنوی اعتکاف 150 نفر از برادران و 500 نفر دیگر را خواهران تشکیل می‌دهند.

حجت الاسلام امیری از پخش بروشورهای اطلاع رسانی  نحوه اجرای اعمال اعتکاف ویژه معتکف شوندگان در مساجد برگزاری مراسم اعتکاف خبر داد و گفت:  هدف از پخش بروشورهای ویژه معتکف شوندگان را اطلاع رسانی در خصوص اعمال مراسم اعتکاف، برنامه‌های روزانه مراسم اعتکاف در بروشورهای ویژه معتکف شدگان در مراغه چاپ و دربین شرکت کنندگان پخش شد.

رئیس تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم انس با قرآن در بین معتکف شوندگان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در کنار مراسم معنوی اعتکاف مراغه با حضور قاریان قرآنی مراسم انس با قرآن در مساجد برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه اظهار کرد: بیش از 50درصد از شرکت کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف جوانان بوده و این آمار نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

براساس پایه این گزارش،در مراسم معنوی و باشکوه اعتکاف بیش از 650 نفر در مراغه معتکف شده اند و هم اکنون نیز در سه مسجد این شهرستان مراسم اعتکاف درحال برگزاری است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com