نماینده مجلس: آهنگ توسعه جامعه با وحدت و همدلی مردم و مسوولان شتاب می گیرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393
بازدید : 1165
نویسنده : مهدی

نماینده مجلس: آهنگ توسعه جامعه با وحدت و همدلی مردم و مسوولان شتاب می گیرد

مراغه - ایرنا - نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: آهنگ توسعه جامعه با وحدت و همدلی بین مردم، شوراها، دهیاران و مسوولان شتاب می گیرد.

 

به گزارش ایرنا، مهدی دواتگری روز شنبه در جلسه روسای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش مرکزی مراغه افزود: همدلی بین آحاد جامعه موجب پیشرفت کارها و نبود آن موجب رکود می شود.

وی با تاکید بر پیگیری مطالبه های مردم از سوی مسوولان، شوراهای اسلامی و دهیاران اظهارکرد: با پیگیری های لازم مجوز آسفالت راه روستاهای بالای 50 خانوار این شهرستان از وزیر راه و شهرسازی اخذ شده و اقدامات لازم در این زمینه انجام می شود.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر درمجلس شورای اسلامی بااشاره به تجهیز کارگاه آزاد راه مراغه - هشترود و استقرار کارشناسان راه و شهرسازی برای تملک اراضی این مسیر، از مالکان اراضی در این مسیر خواست در اجرای این طرح با مسوولان همکاری کنند.

دواتگری از اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران خواست برای رشد، توسعه و عمران روستاها، مشارکت و همکاری مردم و مسوولان را جلب کرده و در این راه تلاش کنند.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این آیین با اشاره به جایگاه شوراها و دهیاران در جامعه گفت: اعضای شوراها باید ازنفوذ اختلافات سلیقه ای، قومی، قبیله ای در شورا خودداری و از تمام سلایق برای آبادانی روستاها استفاده کنند.

ظفر محمدی افزود: مشکلات روستاها باید از سوی بخشداران و با مشارکت اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران جمع بندی و با برنامه ریزی و پیگیری لازم برای رفع آن ها اقدام شود.

وی با تاکید بر حفظ منابع طبیعی و مراتع روستاها، یادآوری کرد: تخریب این منابع موجب از بین رفتن رزق و روزی ساکنان روستاها می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز در این جلسه گفت: شوراها دارای جایگاه و اهمیت خاصی در جامعه بوده و در قرآن و سنت پیامبر(ص) بر مشورت در کارها تاکید شده است.

علی دلداری با اشاره به آفت ها و تهدیدهای شوراهای اسلامی افزود: شورا محل تسویه حساب سیاسی نبوده و طایفه گرایی و قوم گرایی نباید به این نهاد مردمی لطمه ای وارد کند.

وی از روسای شوراهای اسلامی و دهیاران خواست امانتدار و خیرخواه مردم بوده و در اخذ وجوهات از مردم قوانین را کاملا رعایت و در کنار آبادانی از امور فرهنگی روستاها غافل نباشند و با شناسایی و استفاده از قابلیت های توسعه ای هر منطقه برای تولید ثروت در روستاها تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی مراغه نیز در این جلسه با بیان اینکه در سایه تلاش ماموران و همکاری مردم، این فرماندهی در سال گذشته رتبه اول استان آذربایجان شرقی را در کاهش جرایم کسب کرد، گفت: مردم و اعضای شوراها برای پیشگیری از وقوع جرایم و حادثه، موارد مشکوک از جمله نگهداری سلاح غیرمجاز و قاچاق و مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی را به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

سرهنگ عیسی هاتفی از شوراها، دهیاران و روستاییان خواست در مراقبت از وسایل خانه باغ ها، اموال و احشام، اموال عمومی و تجهیزات مدارس در زمان تعطیلی اهتمام بیشتری داشته باشند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 767
بازدید ماه : 6737
بازدید کل : 206336
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com