افزایش کیفیت آموزش در مدارس ضروری است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393
بازدید : 912
نویسنده : مهدی
پورصادق:
افزایش کیفیت آموزش در مدارس ضروری است
مراغه- خبرگزاری مهر: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مراغه بر افزایش کیفیت آموزش در مدارس استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، داود پورصادق ظهر شنبه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه ای با بیان این که شهرستان مراغه شهر فرهنگ و فرهنگیان است، اظهار داشت: این شهرستان به نام شهر فرهنگ و فرهنگیان شناخته شده است و رسیدگی به حل مشکلات اهالی فرهنگ و معلمان ضروری است.

وی با اشاره به شعار آموزش و پرورش در سال جاری گفت: افزایش کیفیت آموزش، مشارکت های مردمی و بحث های معنوی از شعار های آموزش پرورش در سال جاری است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مراغه با بیان این مطلب اظهار داشت: معلمان باید در راستای افزایش سطح کیفی آموزش در مدارس تلاش جدی کنند.

پورصادق به کلنگ زنی یک باب مدرسه در شهرستان مراغه اشاره کرد و گفت: این مدرسه 18 کلاسی توسط یکی از خیران مراغه ای کلنگ زنی شد و در سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید.

وی جایگاه معلمان را والا دانست و افزود: معلمان ادامه دهندگان راه انبیاء هستند و احترام و تکریم آنها توسط مسوولان و مردم ضروری است.

گفتنی است در پایان این مراسم از معلمان نمونه استانی و منطقه ای و خیران مدرسه ساز شهرستان مراغه توسط مسئولان کشوری و استانی تجلیل شد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com