ارتقاء جایگاه معلمان نیازمند اجرای طرح رتبه بندی است/ لزوم ارتباط آموزش و پرورش با دانشگاه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393
بازدید : 848
نویسنده : مهدی
دواتگری:
ارتقاء جایگاه معلمان نیازمند اجرای طرح رتبه بندی است/ لزوم ارتباط آموزش و پرورش با دانشگاه
مراغه- خبرگزاری مهر: نماینده مردم عجب شیر و مراغه در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقاء جایگاه معلمان نیازمند اجرای طرح رتبه بندی در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دواتگری ظهر شنبه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه ای این شهرستان با بیان این مطلب افزود: متاسفانه طرح رتبه بندی معلمان با اختلاف دو رای مخالف به تصویب مجلس شورای اسلامی نرسید.

وی با بیان اینکه هدف اصلی معلمان در آموزش و پرورش تعلیم و تربیت دانش آموزان است، اظهار داشت: معلمی شغل انبیا است و مسوولان و مردم باید با قبول این امر به مقام معلمان احترام بگذارند.

نماینده مردم عجب شیر و مراغه در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه نباید بی احترامی به معلمان در جامعه ترویج یابد، افزود: مقام معلمان در جایگاه والایی قرار دارد و نباید بی احترامی به آنها در جامعه ترویج یابد.

دواتگری ادامه داد: آیت الله شهید مطهری یک معلم نمونه بود و باید از اندیشه های وی در زمینه های مختلف از جمله قانون گرایی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در نظام آموزش و پرورش باید رشته های دانش مهارت و تربیت اسلامی افزوده شود، اظهار داشت: باید رشته های دانش مهارت و تربیت اسلامی به سیستم آموزش کشور افزوده شود.

وی ارتباط آموزش و پرورش را با دانشگاه ها ضروری دانست و افزود: آموزش و پرورش باید با دانشگاه جهت پژوهش دانش آموزان اقدام کند تا نتایج پژوهش آنها در شرکت های دانش بنیان مورد استفاده قرار گیرد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com