تلف شدن 50 درصد از زنبورهای شهرستان مراغه در اثر سرما/ پیش بینی کاهش 20 درصدی تولید عسل شهرستان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393
بازدید : 958
نویسنده : مهدی
نریمانی:
تلف شدن 50 درصد از زنبورهای شهرستان مراغه در اثر سرما/ پیش بینی کاهش 20 درصدی تولید عسل شهرستان
مراغه - خبرگزاری مهر: یخبندان زمستان گذشته و سرمای دیررس بهار امسال موجب تلف شدن 50 درصد از زنبورهای عسل شهرستان مراغه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه شنبه با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگاران گفت: با تو.جه به اینکه 50 دصد از زنبورهای عسل مراغه بدلیل یخبندان زمستان گذشته و نیز سرمای دیررس بهاری در فروردین سال جاری تلف شده اند، پیش بینی می شود امسال تولید عسل شهرستان 20 درصد کاهش یابد.

محمد نریمانی با اشاره به خشارات وارده به کندوداران شهرستان مراغه اظهار کرد: در اثر سرما و یخبندان بیش از 20 میلیارد ریال به زنبورداران این شهرستان خسارت وارد شده که اختصاص تسهیلات کم بهره و استمهال وام زنبورداران برای حمایت از آنان ضروری است.

معاون رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با ارائه آماری از وضعیت زنبورداری در شهرستان مراغه تصریح کرد: تعداد کندوهای بومی و مدرن این شهرستان 212 هزار کلنی است و سال گذشته نیز سه هزار و 340 تن عسل در این شهرستان تولید شده است.

نریمانی در پایان با اشاره به ظرفیت های این صنعت برای اشتغالزایی در مراغه اظهار داشت: صنعت زنبورداری در این شهرستان برای یک هزار و 259 نفر شغل مستقیم ایجاد کرده که همین امر بخوبی نشان دهنده ضرورت حمایت از این شغل است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com