یک مدرسه خیر ساز در مراغه افتتاح و عملیات عمرانی سه مدرسه آغاز شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393
بازدید : 1394
نویسنده : مهدی

یک مدرسه خیر ساز در مراغه افتتاح و عملیات عمرانی سه مدرسه آغاز شد

مراغه - ایرنا - یک مدرسه خیرساز در مراغه افتتاح و عملیات احداث سه مدرسه نیز با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش آغاز شد.

 

به گزارش روز شنبه ایرنا، این طرح ها شامل افتتاح مدرسه خیرساز 12 کلاسه امیرآبی و آغاز اجرای طرح عمرانی هنرستان کشاورزی، دبیرستان شهید مطهری و دبیرستان دکتر شهرام فرجی (باهنر سابق) است.

فرماندار مراغه در آیین آغاز طرح احداث دبیرستان شهید مطهری این شهرستان گفت: ساخت مدارس باید از مهم ترین اولویت های مسوولان آموزش و پرورش در این شهرستان باشد.

ظفر محمدی با اشاره به اینکه فضاهای آموزشی این شهرستان از نظر استاندارد در حد مطلوبی است، افزود: باید با برنامه ریزی لازم تمام مدارس این شهرستان یک نوبته شود و دانش آموزان بیشتر از گذشته از استانداردهای لازم آموزشی برخوردار شوند.

وی اظهار کرد: تاکنون خیران در ساخت مدارس این شهرستان حضوری پررنگ داشتند، اما با توجه به جمعیت دانش آموزی، ساخت مدارس در این شهرستان ضروری است.

عضو انجمن خیران مدرسه ساز مراغه نیز در این آیین گفت: خیران مدرسه ساز این شهرستان در یک و نیم سال گذشته احداث 34 مدرسه برای جامعه فرهنگی مراغه را متعهد شده اند.

مرتضی باستانی افزود: هم اکنون بیشتر این مدارس اتمام و تحویل آموزش و پرورش شده و بقیه نیز مراحل تکمیل خود را سپری می کنند.

مدرسه خیرساز 12 کلاسه امیرآبی مراغه با یک میلیارد ریال اعتبار از سوی خانواده این خیر و آموزش و پرورش با یک هزار و 450 متر مربع زیربنا در دو طبقه در زمینی به مساحت دو هزار و 500 متر مربع احداث و تحویل آموزش و پرورش شد.

همزمان با سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به مراغه عملیات احداث دبیرستان دکتر شهرام فرجی (باهنر سابق) با 40 میلیارد ریال اعتبار از سوی این خیر در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع با چهار هزار و 500 متر مربع زیربنا در سه طبقه با امکانات آموزشی شامل چهار کارگاه آموزشی، آزمایشگاه، 18 کلاس درس و ساختمان سرایداری آغاز شد.

در این آیین عملیات احداث دبیرستان 24 کلاسه شهید مطهری و 18 کلاسه هنرستان کشاورزی این شهرستان نیز هر کدام در سه طبقه با 30 میلیارد ریال اعتبار دولتی در 24 کلاس درس شامل سه هزار و 200 متر مربع زیربنا نیز آغاز شد.

هنرستان کشاورزی این شهرستان بیش از 15 هکتار زمین و دبیرستان شهید مطهری این شهرستان با شش هزار متر مربع مساحت حدود 50 سال قبل احداث شده بود.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com