مدیرکل هواشناسی: بارندگی در جنوب شرقی، نیمه شمالی و شرقی آذربایجان شرقی کمتر از نرمال خواهد بود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393
بازدید : 1021
نویسنده : مهدی

مدیرکل هواشناسی: بارندگی در جنوب شرقی، نیمه شمالی و شرقی آذربایجان شرقی کمتر از نرمال خواهد بود

تبریز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی آذربایجان شرقی، شرایط بارندگی برای جنوب شرق ، نیمه شمالی و شرقی استان در ماه های خرداد، تیر و مرداد سالجاری را در حد زیر نرمال (بین 80 تا 90 درصد میانگین بلند مدت) پیش بینی کرد.

 

امیر شاهرخ حسنعلی زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تحلیل نتایج بدست آمده از چهار مدل اقلیمی و شرایط پدیده های دور پیوندی نشان می دهد در سه ماه یاد شده، شرایط بارندگی در بقیه نواحی استان در حد نرمال (بین 90 تا 110 درصد میانگین بلند مدت) خواهد بود.

وی همچنین شرایط دما برای تمام مناطق استان را در حد بیش از نرمال (بین 0.5 تا 1.5 درجه بیش از میانگین بلند مدت) پیش بینی کرد.

حسنعلی زاده با اشاره به کاهش بارندگی در سال آبی جاری نسبت به سال گذشته و میانگین دراز مدت، گفت: از ابتدای مهر سال 92 تا هفته اول اردیبهشت سال 93 شهرستان های جلفا با 36، میانه با 32 و مراغه با 30 درصد کاهش بارندگی، بیشترین کاهش بارش نسبت به دراز مدت را داشتند.

مدیر کل هواشناسی آذربایجان شرقی همچنین اعلام کرد: طبق نقشه پایش خشکسالی استان برای هفت ماه سال آبی زراعی جاری (از ابتدای مهر 92 تا آخر فروردین 93) شهرستانهای جلفا، میانه ، مراغه و بناب شرایط خشکسالی خفیف تا متوسط، شهرستان شبستر ترسالی خفیف و بقیه مناطق استان شرایط نرمال را تجربه کردند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 812
بازدید ماه : 6782
بازدید کل : 206381
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com