معاون وزیر: تکمیل طرح های نیمه تمام آموزشی در اولویت برنامه ها قرار دارد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393
بازدید : 1049
نویسنده : مهدی

معاون وزیر: تکمیل طرح های نیمه تمام آموزشی در اولویت برنامه ها قرار دارد

مراغه - ایرنا - معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: شش هزار طرح نیمه تمام آموزشی در کشور وجود دارد که تکمیل آن ها در اولویت برنامه های این وزارتخانه قرار دارد.

 

به گزارش ایرنا، مرتضی رییسی روز شنبه در آیین بازدید از مکان های آموزشی عجب شیر با بیان اینکه تا تکمیل طرح های نیمه تمام، طرح جدیدی در کشور شروع نمی شود، افزود: از مجموع طرح های نیمه تمام، چهار هزار و 800 طرح به صورت کامل دولتی و یک هزار و 200 طرح نیز به صورت مشارکتی و مردمی در حال ساخت است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته یک میلیون و 20 هزار متر مربع فضای آموزشی جدید با اجرای یک هزار و 246 طرح تحویل آموزش و پرورش شد.

رییسی از احداث دو مدرسه شش کلاسه خیران مدرسه ساز در عجب شیر و بهره برداری از آن ها در مهر سال جاری خبر داد و گفت: تجهیز خوابگاه برای بیش از 300 دانش آموز مجتمع آموزشی شهریار این شهرستان نیز در دستور کار آموزش و پرورش آذربایجان شرقی قرار دارد.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس این شهرستان اختصاص یافته است.

مهدی دواتگری با تاکید بر سرعت دهی در ساخت مدرسه استثنایی با برخورداری از 90 درصد پیشرفت فیزیکی، افزود: مشارکت خیران برای رفع نیازهای آموزشی این شهرستان ضروری است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 795
بازدید ماه : 6765
بازدید کل : 206364
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com