فضای آموزشی مدارس مراغه استاندارد سازی می‌شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393
بازدید : 1020
نویسنده : مهدی

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور:

فضای آموزشی مدارس مراغه استاندارد سازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: فضای آموزشی مدارس مراغه با تلاش و مشارکت خیران مدرسه ساز استانداردسازی می شود.

مدرسه خیر ساز

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، مرتضی رئیسی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه‌ای مراغه اظهار کرد: بازسازی مدارس قدیمی مراغه در دستور کاری سازمان نوسازی مدارس کشور است.

وی افزود: مراغه شهری تاریخی است و فرهنگی بوده و وجود مسائل و مشکلات در خصوص فضای آموزشی در این شهرستان شایسته مردم نبوده و سازمان  نوسازی مدارس کشور اولویت کاری خود را درجهت بازسازی مدارس مراغه قرار می‌دهد.

مشارکت خیران مدرسه‌ساز در مراغه

مسئول نوسازی و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه مدرسه سازی  در این شراسط در آموزش و پرورش نیازمند مشارکت فعال خیران مدرسه ساز بوده و سازمان نوسازی مدارس کشور با خیران مدرسه ساز همکاری و تعامل نزدیکی دارد.

وی افزود:مدرسه سازی در مراغه نیازمند مشارکت فعال خیران مدرسه‌ساز را می‌طلبد و مسئولان نیز در جهت حمایت از خیران مدرسه ساز تلاش و همکارهای  لازم را داشته باشد.


تجهیزات مدارس مراغه کافی نیست

رئیسی با اشاره به هوشمند سازی مدارس کشور اظهار کرد: طرح هوشمند سازی مدارس همچون سراسر کشور در مراغه اجراء شده و برخی از مدارس این شهرستان مجهز شده‌اند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 832
بازدید ماه : 6802
بازدید کل : 206401
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com