12000 میلیارد ریال بدهی پیمانکاران حوزه راه پرداخت می شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393
بازدید : 1040
نویسنده : مهدی
محفوظی اعلام کرد؛
12000 میلیارد ریال بدهی پیمانکاران حوزه راه پرداخت می شود
ارومیه - خبرگزاری مهر: معاون وزير راه و شهرسازي در امور تلفيق بودجه، حقوقي و امور مجلس از پرداخت 12000 میلیارد ریال بدهی پیمانکاران حوزه راهسازی کشور طی سالجاری بر اساس پیش بینی های انجام شده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا محفوظی شامگاه چهارشنبه در جریان دیدار با استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برنامه هاي وزارت راه در تكميل طرح هاي نيمه تمام كشور گفت: 12000 ميليارد ريال سهام براي پرداخت بدهي به پيمانكاران پروژه هاي راه سازي در كشور پيش بيني شده است.

وی همچنين در خصوص طرح هاي راههاي روستايي نيز افزود: امسال براي تكميل و بهسازي راههاي روستايي نيز 6000 ميليارد ريال پيش بيني شده است که در قالب توزيع قير رايگان به پروژه هاي آماده روكش آسفالت در مناطق كمتر توسعه يافته در كشور اختصاص خواهد یافت.

معاون وزير راه و شهرسازي در امور تلفيق بودجه، حقوقي و امور مجلس با بیان اینکه استفاده از بودجه عمومی و توان بالای پیمانکاران استانی می تواند سهم بسزایی در توسعه و پیشرفت پروژه های استانی ایفا کنند، اعلام کرد: با توجه به تلاش مجموعه مدیریتی استان، نمایندگان استان و مدیریت راه و شهرسازی آذربایجان غربی، پیش بینی می شود امسال چهره راه های استان تغییر یافته و مشکلات به حداقل برسد.

محفوظی با بیان اینکه دولت برای توسعه شبکه راه های روستایی تمهیدات ویژه ای را در سالجاری پیش بینی کرده است گفت: در همین چارچوب به استان هایی که راه های روستایی زیرسازی شده و آماده آسفالت دارند، قیر رایگان و سهام برای پرداخت مطالبات پروژه های راه روستایی واگذار می شود.

معاون وزير راه و شهرسازي در امور تلفيق بودجه، حقوقي و امور مجلس ادامه داد:تمهيدات ويژه براي توسه شبكه راههاي روستايي قير رايگان و سهام براي پرداخت مطالبات پروژه هاي راه روستايي در اختيار استانهايي كه راههاي روستايي زيرسازي شده و آماده آسفالت دارند، قرار مي گيرد.

وي با اشاره به اينكه آذربايجان غربي مي تواند امسال در احداث و آسفالت راههاي روستايي ركورددار باشد، اضافه کرد: با توجه به اينكه امسال اعتبار حوزه راه روستايي وزارت راه و شهرسازي افزايش يافته مي توان با مديريت جهادي در احداث و آسفالت راههاي ارتباطي روستاها تحول آفرين بود.

احداث آزاد راه تبریز- بازرگان یکی از پروژه های اولویت دار منطقه

محفوظی با اعلام اينكه احداث آزاده راه تبريز- بازرگان يكي از پروژه هاي اولويت دار منطقه است، ادامه داد: توسعه و ساخت راههاي امن و سالم در آذربايجان غربي كه از ظرفيت و فرصت هاي بي نظير رشد تجارت خارجي برخوردار است، مطمئنا ره آوردهاي مناسبي در رونق اقتصادي خواهد داشت.

وی با بيان اينكه نگاه ويژه به پروژه ملي ساخت بزرگراه نقده- پيرانشهر- تمرچين به عنوان يكي از محورهاي ترانزيتي استان وجود دارد، افزود: عمليات راهسازي در اين محور به منظور فراهم سازي زيرساخت هاي توسعه در پايانه مرزي تمرچين بايد به سرعت اجرا شود.

معاون وزير راه و شهرسازي در امور تلفيق بودجه، حقوقي و امور مجلس در خصوص طرح ملي احداث راه آهن مراغه –اروميه تصريح كرد: از آنجايي كه براي اتمام اين طرح سه هزار و 400 ميليارد ريال اعتبار مورد نياز است بنابراين جذب سرمايه گذاري بخش خصوصي بايد مدد نظر قرار گيرد.

وي به ابلاغ پروژه تعريض و آسفالت محور اروميه- اشنويه با 30 ميليارد ريال اعتبار اشاره و عنوان کرد: انتظار مي رود اين محور كه يكي از محورهاي پرتردد و كوهستاني استان است در آينده اي نزديك استانداردسازي شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی و هیئت همراه و مدیران استانی در این سفر یکروزه طی روز گذشته از پایانه مرزی تمرچین، مسیر ارتباطی نقده – پیرانشهر و محور اشنویه – ارومیه بازدید کردند .




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 828
بازدید ماه : 6798
بازدید کل : 206397
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com