اخبار کوتاه از صدا و سیما


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 15 ارديبهشت 1393
بازدید : 1009
نویسنده : مهدی

اخبار کوتاه از صدا و سیما

تهران-ایرنا- معاون صدا سازمان صدا و سیما با تاکید بر اینکه خانواده بزرگ رادیو با تفکر جهادی فعالیت می کنند، گفت: نیروهای رادیو با تفکر بسیجی برای برگزاری جشنواره و اجلاس رادیو تلاش می کنند.

 

به گزارش روز دوشنبه صدا و سیما؛ محمد حسین صوفی در خصوص اهداف برگزاری سیزدهمین جشنواره و پنجمین اجلاس جهانی صدا اضافه کرد: این جشنواره فرصت مغتنمی را پدید می آورد که با نزدیک شدن هرچه بیشتر نظرات ، ایده ها و اندیشه های برجسته فعالان این بخش افق های روشن تری از افزایش سطح دانش و آگاهی های عمومی توسط رادیو پدیدار شود؛ بر این اساس این دوره از جشنواره با شعار ˈرادیو؛رسانه دیروز-امروز – فردا ˈ برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: فراهم آوردن امکانی برای تبادل تجربه ها و دیدگاه های برنامه سازان و متفکران حوزه رادیو در راستای خلق ایده های نو و تحول در محتوا و تلاش برای ایجاد ظرفیتی برای کارآمدی نیروی انسانی و کارایی نظام برنامه سازی و همچنین تقدیر از فعالان این عرصه از اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون صدا با اشاره به رشد 40 و 20 درصدی آثار رسیده به بخش داخلی و بین الملل جشنواره رادیو بیان داشت: جشنواره سیزدهم نسبت به دوره های قبل رشد چشمگیری داشته است و کمیت و کیفیت آثار رسیده به جشنواره رادیو ومقالات ارسال شده به اجلاس صدا گویای این مطلب است.

صوفی در ادامه گفت: جشنواره های رادیو با صرف کمترین هزینه و بالاترین کیفیت برگزار می شود که امیدواریم جشنواره سیزدهم نیز با شکوه و عظمت برگزار شده و ماندگار باشد.

معاون صدای رسانه ملی رادیو را یک خانواده بزرگ دانست که اعضای آن با همدلی، همکاری و تعامل برای برگزاری جشنواره اقدام می کنند، صوفی یادآور شد، همکاران رادیو با تفکرجهادی، بسیجی، انقلابی و مردمی برای برگزاری شایسته سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا تلاش می کنند.



**کارگردان شیر دره پنج شیرمیهمان زنده باد زندگی می شود

محمد حسین جعفریان، شاعر ، خبرنگار و مستند ساز جنگ امشب میهمان برنامه زنده باد زندگی می شود.

جعفریان که 2 دوره رایزن فرهنگی ایران در افغانستان بوده در زمان حضورش در این کشور مستند «شیر دره پنج شیر» را بر پایه زندگی احمد شاه مسعود ساخته است.

از جعفریان بیش از 6 جلد کتاب شعر هم به چاپ رسیده، او همسرش چندی پیش نیز به نمایندگی از جامعه ایرانی با کاروان صلح به سوریه سفر کرده اند.

زنده باد زندگی کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست که با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی –اسلامی تولید می شود.این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای محمد جعفر خسروی یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته پس از گفتگوی ویژه خبری روی آنتن تلویزیون می رود.



**زمانی برای تغییر در شبکه چهار

مستند سینمایی 2012 زمانی برای تغییر روز سه شنبه ساعت 23:15 از شبکه فرهیختگان تماشایی است.

ژوئائو آموریم Joao Amorim این مستند را در سال 2010 برای سینمای مستند برزیل، فرانسه و امریکا کارگردانی کرد.

مستند۲۰۱۲ زمانی برای تغییر، به دنبال راه کارهایی نوین و انسانی برای حل مخاطرات جهانی انسانِ معاصر، احیای معنویت، نوع دوستی، احترام به زمین و نبرد با بحران های انسانی و محیط زیستی است.



**بازخوانی اندیشه های مسافر آفتاب

مستند«مسافر آفتاب»، ویژه برنامه ای به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام شامخ معلم است، که امشب ساعت 22 از شبکه فرهیختگان دیدنی می شود.



**حساسیت های فصلی به رادیو سلامت رسید

برنامه مجله پزشکی شبکه رادیویی سلامت روز سه شنبه 16 اردیبهشت با موضوع بررسی راه های پیشگیری و کنترل حساسیت فصلی» از صدای دانش، نشاط و آرامش تقدیم شنوندگان می شود.



**مهارت مسئله گشایی روی موج تندرستی

برنامه زندگی جاریست رادیو سلامت سه شنبه 16 اردیبهشت با موضوع تاثیر آگاهی از خویشتن بر مهارت مسئله گشایی از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.



**جام دیجتیال از اواخر خرداد ماه روی آنتن شبکه تهران می آید

جام دیجتیال عنوان مسابقه ای جذاب و مهییج با محوریت اتومبیلرانی و مدیریت رانندگی در شهر و سفر،کاری از گروه تفریحات و سرگرمی شبکه تهران است که از اواخر خرداد ماه پخش می شود.



**رابطه بزرگراه نواب با محله ای در پاریس

مستند جدید آن سوی بزرگراه ساخته ناهید رضایی ، سه شنبه ، 16 اردیبهشت ماه ، ساعت 23 و در قالب برنامه فانوس از شبکه مستند پخش می شود.

این مستند درباره بافت و معماری محله نواب است. محله ای که بر اساس طرح نوسازی یکی از محله های مشهور پاریس و تلفیق آن با معماری سنتی و نیاز شهر تهران در کنار محله بریانک ساخته شد.



**راز زمان فاش می شود

مستند درد مشترک به تهیه کنندگی و کارگردانی احمد ظریف رفتار که سه شنبه ها ساعت 22:30 از شبکه مستند سیما پخش می شود ، در این قسمت به سراغ مفهوم زمان ، رازهای نهفته در آن و تاثیر آن بر انسان معاصر می رود.



**شبکه آموزش صاحب مقام اول رضایتمندی مخاطبان

طبق نظرسنجی برنامه های نوروزی اداره کل آموزش و پژوهش سیما، مقام اول رضایتمندی مخاطبان به شبکه آموزش سیما رسید.



**برنامه شب آفتاب نو می شود

برنامه زنده شب آفتابی شبکه تهران از ابتدای خرداد ماه با ساختار و دکور جدید بر روی آنتن می رود.

محمود احمدی افزادی تهیه کننده برنامه شب آفتابی درباره تغییرات این برنامه در سال جدید گفت: قرار است این برنامه با دو مجری روی آنتن برود؛ مجری اول سوالات اصلی و مجری دوم سوالات فرعی را از میهمان برنامه می پرسد ، خواندن پیامک های برنامه نیز از دیگر بخش های خواهد بود.

برنامه زنده شب آفتابی کاری از گروه اجتماعی شبکه تهران چهارشنبه هر هفته ساعت 22:30 روی آنتن می رود.



**رصد خانه مراغه از سیمای فرانسوی شبکه سحر دیده می شود

ترجمه و دوبله مجموعه مستند ˈ رصد خانه مراغه ˈ در گروه فرانسوی شبکه سحر به انجام رسیده و آماده پخش شده است.



**مجله ای برای همه بانوان موفق ایرانی در رادیو صدای آشنا

مجلۀ بانوی ایرانی، برنامه ای جدید از رادیو صدای آشنا، مختص بانوان موفق ایرانی است.

بانوی ایرانی که توسط دو گروه برنامه ساز تهیه و تولید می شود، متشکل از آیتم های متنوع و با هدف معرفی زنان موفق ایرانی در داخل و خارج از ایران در عرصه گوناگون از جمله هنری، ورزشی، علمی، فنی، و ... است.

بانوی ایرانی را هر روز ساعت 08:45 به وقت تهران برابر با ساعت 05:15 به وقت گرینویچ از کانال آسیاواقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.



**قدردانی نیروی انتظامی از صدا و سیما

فرمانده نیروی انتظامی در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما از انعکاس برنامه های راهیان نور در این رسانه قدردانی کرد.



**استعداد یابی صدا در صدای برتر

مفاخر موسیقی کشور در ˈصدای برترˈ به داوری بهترین صداها می نشینند.

برنامه صدای برترکاری از شبکه نسیم در سراسر کشور به جستجوی صداهای ماندگار می رود.

سیادت تهیه کننده این برنامه با اعلام این خبر گفت: برنامه ˈصدای برترˈ با هدف استعداد یابی در زمینه خوانندگی در میان تمامی اقشار و گروه های سنی مختلف به سراسر کشور سفر می کند.

وی اضافه کرد: این مسابقه در دو زمینه موسیقی سنتی و پاپ برگزار شده و شرکت کنندگان باید 4 مرحله را با موفقیت به پایان رسانند و در مرحله نهایی صدای 14 نفر به داوری مفاخر بزرگ کشور در زمینه موسیقی گذارده خواهد شد.

ˈصدای برترˈ در 53 برنامه یک ساعته تولید می شود و در ابتدا با هفته ای دو برنامه و در مراحل پایانی هفته ای یک بار روی آنتن می رود.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 851
بازدید ماه : 6821
بازدید کل : 206420
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com