کشف ۲۹۴ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق از خودرو پژو در هشترود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 15 ارديبهشت 1393
بازدید : 1110
نویسنده : مهدی

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود خبر داد

کشف ۲۹۴ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق از خودرو پژو در هشترود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی شهرستان هشترود از کشف ۲۹۴ دستگاه گوشی موبایل قاچاق با مارک‌های مختلف از یک دستگاه پژو آردی در این شهرستان خبر داد.

گوشی هوشمند موبایل

هاشم شعفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز اظهار کرد: خبر واصله حاکی از آن بود که با یک دستگاه پژو آردی از مسیر مراغه به سمت هشترود اقدام به حمل قاچاق می‌کند که عوامل این پلیس در معیت پرسنل مواد مخدر و یگان امداد جهت بررسی موضوع به جاده هشترود-مراغه اعزام که خودروی فوق به رانندگی (ح-م) ساکن مراغه به سرنشینی اقایان: (ف-ق)، (ن-الف) و (الف-ص) هر سه اهل و ساکن شهرستان سقز کردستان در محور هشترود مراغه روبروی کارخانه گچ خورشید متوقف که در بررسی خودروی فوق تعداد 294 دستگاه گوشی تلفن در مارک و مدل های مختلف کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: در این زمینه پرونده تشکیل جهت سیر مراحل قانونی و اداری به پلیس اگاهی شهرستان تحویل داده شد و ضمنا یکی از سرنشینان خودرو بنام (الف-ص) اعلام کرد که کلیه بار متعلق به بنده است.

شعفی همچنین از پلمپ 5 واحد صنفی متخلف در هشترود خبر داد و  گفت : عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در اجرای طرح کنترل و نظارت دو روزه بر واحد های صنفی فاقد پروانه کسب از تعداد 35واحد صنفی بازدید بعمل آورده که تعداد 5 واحد صنفی از آنها فاقد پروانه کسب بوده پلمپ شد و به تعداد 7 تا از آنها تذکر رعایت شنونات اسلامی داده شد و یک دستکاه لپ تاب حاوی فیلم های غیرمجاز و مبتذل کشف شد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com