آغاز ثبت نام از داوطلبان شرکت در مراسم اعتکاف در مراغه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393
بازدید : 1262
نویسنده : مهدی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه خبر داد

آغاز ثبت نام از داوطلبان شرکت در مراسم اعتکاف در مراغه

خبرگزاری تسنیم:رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه گفت: ثبت نام از داوطلبان اعتکاف از امروز در مراغه آغاز شده و تا ۲۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

اعتکاف2

حجت الاسلام علی امیری امروز در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در مراغه، از آغاز ثبت نام مراسم با شکوه و معنوی اعتکاف از 15تا 21اردیبهشت ماه با حضور دو اکیپ سیار در مسجد جامع مراغه خبر داد و اظهار کرد:  ماه رجب ماهی پربرکت بوده و ماه میهمانی خداوند برمردم است که با همکاری ادارت مختلف مراسم اعتکاف در مراغه برگزار می‌شود.
شد.

امیری با اشاره به این که ثبت نام از مراسم اعتکاف از داوطلبان با مستقر شدن دو اکیپ سیار در مسجد جامع از طرف اداره تبلیغات اسلامی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در آیین با شکوه اعتکاف می توانند از دو طریق با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی و یا مسجد جامع این شهرستان نسبت به ثبتنام اقدام کنند.

حضور دانشجویان در مراسم اعتکاف مراغه
حجت الاسلام علی امیری در ادامه با اشاره به این که بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با نهاد های نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های این شهرستان مراحل ثبت نام از دانشجویان دانشگاه های مراغه صورت می‌گیرد.

امیری افزود:همچنین دانشجویان دانشگاه‌های مراغه می‌توانند برای ثبت نام به نهاد های نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه خود مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراغه از الزامی بودن تکمیل فرم ثبت نام مراسم اعتکاف وواریز 30هزار تومان هزینه بوده که در موقع ثبت نام از داوطلبان دریافت می‌شود.

بر اساس این گزارش، مراسم اعتکاف در سه مسجد این شهرستان، مسجد حضرت خاتم الانبیا در شهرک ولیعصر و مسجد جامع پهرآباد ویژه خواهران و مسجد جامع این شهرستان برای برادران آماده استقبال و برگزاری مراسم اعتکاف است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com