مدیر آموزش و پرورش مراغه: بیش از دو هزار دانش آموز از خدمات کانون حرکات اصلاحی بهره مند شدند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393
بازدید : 1082
نویسنده : مهدی

مدیر آموزش و پرورش مراغه: بیش از دو هزار دانش آموز از خدمات کانون حرکات اصلاحی بهره مند شدند

مراغه - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: در سال تحصیلی جاری دو هزار و 650 دانش آموز این شهرستان از خدمات کانون حرکات اصلاحی و ساختار قامتی بهره مند شدند.

 

داود پورصادق روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد یک هزار و 450 دانش آموز دختر و یک هزار و 200 نفر از دانش آموزان پسر تحت پوشش این کانون قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: این کانون در مجتمع ورزشی شهید رجایی و مدرسه نمونه پویندگان با سه مربی برای دانش آموزان دختر و در مجتمع ورزشی شهید رجایی با دو مربی برای دانش آموزان پسر خدمات می دهد.

پورصادق یادآوری کرد: دانش آموزان زیادی به دلیل عادات ناصحیح نشستن و راه رفتن و یا ضعف ماهیچه های مرتبط با ستون فقرات دچار خمیدگی دراسکلت بندی هستند که این عامل در دراز مدت عوارض جسمانی و اجتماعی زیادی برای دانش آموزان، خانواده ها و جامعه دارد.

وی رسالت دبیران تربیت بدنی آموزشگاه ها را شناسایی و معرفی این دانش آموزان به کانون حرکات اصلاحی و ساختار قامتی اعلام کرد.

مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: در این کانون تعدادی از متخصصان تربیت بدنی با گرایش حرکات اصلاحی، مستقر هستند و مراجعان را به شیوه علمی از طریق دادن تمرینات ذیربط و با استفاده از امکانات موجود برای جلوگیری از خمیدگی قامت و انحراف ستون فقرات کمک می کنند.

پورصادق افزود: با برنامه ریزی منظم کارشناسی تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش مراغه این کانون ها، هم در طول سال تحصیلی و هم در فصل تابستان دایر است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 800
بازدید ماه : 6770
بازدید کل : 206369
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com