سردار آجرلو مدیرعامل استقلال شد!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393
بازدید : 1370
نویسنده : مهدی

سردار آجرلو مدیرعامل استقلال شد!

 
 
هنوز کسی نمی‌ داند وزارت ورزش برای اداره باشگاه استقلال چه برنامه ای دارد اما اسامی هیات مدیره احتمالی استقلال و البته مدیرعامل این تیم رسانه‌ای شد.

شنیده شده محسن بهرامی، احمد شهریاری، محمد درخشان، سعید مراغه چیان، هادی طباطبایی و مصطفی آجورلو 7 عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خواهند بود. عیسی اسحاقی رئیس سابق روابط عمومی سازمان تربیت بدنی و محمد درخشان معاون سابق سازمان و رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال است، مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق تیم های پاس و استیل آذین است. احمد شهریاری نیز عضو فعلی هیات مدیره استقلال و محسن بهرامی رئیس دفتر محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور است. مراغه چیان و طباطبایی نیز به عنوان دو پیشکسوت در هیات مدیره حضور دارند.

شنیده شده مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب خواهد شد. البته این ترکیب هنوز رسمی نیست اما تا حد زیادی به واقعیت نزدیک خواهد بود مگر آنکه اتفاق خاصی رخ بدهد .




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ورزش ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com