توزیع بروشوری با موضوع "چرا بگوئیم امام خامنه ای" در نماز جمعه مراغه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393
بازدید : 1041
نویسنده : مهدی

توزیع بروشوری با موضوع "چرا بگوئیم امام خامنه ای" در نماز جمعه مراغه

توزیع بروشوری با موضوع "چرا بگوئیم امام خامنه ای" در نماز جمعه مراغه

در پی پیشنهاد امام جمعه موقت مراغه در خطبه های چند هفته پیش مراغه مبنی بر جایگزینی عبارت دیگر بجای "خامنه ای امام" در شعارهای پایانی نماز جماعت، بروشوری با موضوع "چرا بگوئیم امام خامنه ای؟" در راستای حمایت از این شعار در نماز جمعه این هفته مراغه توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از رصد مراغه , در پیشنهاد امام جمعه موقت مراغه در خطبه های نماز جمعه چند هفته پیش مراغه مبنی بر حذف عبارت "خامنه ای امام" از شعار «خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما، خامنه ای امام به لطف خود نگهدار»، بروشوری با موضوع "چرا بگوئیم امام خامنه ای" در نماز جمعه این هفته مراغه توزیع شد.

لفظ امام در حالی برای ولی امر مسلمین جهان مناسب دانسته نمی شود که پیش نمازی که چند تن به او اقتدا کرده باشند امام جماعت خوانده می شود.

 

در بخشی از متن این مطلب با اشاره به حساسیت برخی افراد نسبت به کلمه امام چنین آمده است:

چرا عده ای معلوم الحال در همراهی با پیر استعمار و استکبار جهانی، بیایند و بگویند: « نمی خواهیم بعد از رحلت امام خمینی (ره) به جانشین ایشان امام بگوئیم» و برای تضعیف جایگاه مرجعیتی حضرت آقا مطرح می کنند :« مجلس خبرگان مرجع تقلید تعیین نکرده است» یعنی جانشین امام خمینی (ره) نه امام است نه مرجع.

بی جهت نیست که عده ای میخواهند دشمنی دشمنان خون آشام و سلطه جوی انقلاب اسلامی و اسلام عزیز را از اذهان و افکار امت شهید پرور و با بصیرت ایران اسلامی که امید آزادگان و مستضعفین جهان است بزدایند و جلوی شعار کوبنده مرگ بر آمریکا را بگیرند و بی دلیل نیست که یکی از خبرگزاری های معروف وابسته به شبکه وهابیت چند ماه پیش اعلام کرد: « با تمام توان مراقب باشیم امامت آقای خامنه ای در جهان اسلام مطرح نشود. اگر در کشورهای اسلامی او را بعنوان امام بشناسند خطر بزرگی ما را تهدید خواهد کرد ...»

گفتنی است برخی شنیده ها نیز حکایت از جمع آوری تصاویر مقام معظم رهبری از مساجد مراغه حکایت دارد. همچنین حذف شعار "خامنه ای امام" اینروزها بشدت از سوی برخی افراد در تریبون های رسمی مساجد مختلف شهر مطرح می گردد.

شایان ذکر است بی حرمتی ها نسبت به مقام معظم رهبری و تلاش ها برای تضعیف جایگاه ولایت در شهرستان ویژه مراغه بعد از سرکار آمدن دولت اعتدال به اوج خود رسیده است که برای نمونه می توان به جشن پیروزی دولت در یکی از هتل های معروف مراغه اشاره کرد که عده ای با اهانت به مقام معظم رهبری و کف و سوت سر از عقده چندین ساله خود باز کردند.

جهت دیدن تصاویر این بروشور در اندازه بزرگ روی آنها کلیک کنید:

 




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com