44مرکز هوانوردی عمومی در کشور راه‌اندازی می‌شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393
بازدید : 1165
نویسنده : مهدی

44مرکز هوانوردی عمومی در کشور راه‌اندازی می‌شود

DSC_6084.jpg

مدیرکل توسعه و گسترش هوانوردی پارس گفت: پیگیری‌های لازم جهت راه‌اندازی 44 مرکز هوانوردی عمومی در کشور در حال انجام است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان‌شمالی، اصفهانی در مراسم افتتاح اولین مرکز هوانوردی عمومی شمال شرق در فرودگاه بجنورد اظهار کرد: از این تعداد تاکنون 17 مرکز راه‌اندازی شده او مابقی مراکز نیز در حال راه‌اندازی توسط این شرکت است.

 

وی افزود: مراکز هوانوردی فعال در کشور در حال حاضر در شهرهایی همچون گلبهار مشهد، مراغه، رامسر، قزوین، ارومیه، کیش، زرقان، نوشهر، گرگان، شاهرود، کرمان، یزد، بیشه کلا، خوی و ارس هستند.

 

اصفهانی با اشاره به اینکه طبق سند توسعه 1404، کشور قرار است که جایگاه اول حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی را در سطح منطقه کسب کند، ادامه داد: حرکت به سوی مسیر هوانوردی عمومی به طور قطع یکی از عوامل تاثیرگذار برای نائل شدن به این مسیر است.

 

وی توضیح داد: به طور حتم این امر حاصل نخواهد شد به جزء اینکه همراهی و همدلی تمامی افراد و مسئولان وجود داشته باشد.

 

اصفهانی تاکید کرد: امکانات دانشگاهی و سخت‌افزاری گویای این است که ما می‌توانیم در صنعت هوانوردی عمومی در دنیا قد علم کنیم.

 

وی هدف راه‌اندازی این مراکز را دستیابی به تولید، تعمیر و ساخت هواپیماهای هوانوردی عمومی، نهادینه کردن هوانوردی عمومی و توسعه صنعتی و اقتصادی کشور عنوان کرد.

 

مدیرکل توسعه و گسترش هوانوردی پارس تصریح کرد: بزرگ‌ترین و شاخص‌ترین کاربرد هوانوردی عمومی تربیت خلبان است که به زودی شاهد آن خواهیم بود که دانش آموختگان این مرکز به عنوان خلبان، مهمان دار و مهندس تکنولوژی هواپیما وارد عرصه کار خواهند شد.

 

فرماندار بجنورد گفت: یازده هزار مترمربع از زمین‌های مجاور فرودگاه بجنورد برای احداث دانشکده علمی و کاربردی هوانوردی عمومی آماده و در اختیار سامانه پروازی که زیرمجموعه هوانوردی پارس خودرو است قرار خواهد گرفت.

 

ثمینی با اشاره به اینکه در خراسان شمالی علاقه مندی‌های فراوانی برای بحث پرواز وجود دارد، افزود: به طوری‌که راه‌اندازی فرودگاه بجنورد و این مرکز هوانوردی از نشانه‌های آن است.

 

وی در خصوص سرمایه‌گذاری در آموزش اظهار کرد: برخی از افراد سرمایه‌گذاری در آموزش را هزینه تلقی می‌کنند اما این نوع شیوه فکر کردن اشتباه است به دلیل اینکه هر چقدر در خصوص آموزش سرمایه‌گذاری کنیم نیروی انسانی پرورش می‌یابد که پایه توسعه کشور خواهند بود.

 

ثمینی گفت: دنیا محور توسعه را نیروی انسانی می‌داند بنابراین باید تلاش‌های فراونی برای سرمایه‌گذاری آموزش آن‌ها شود.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com