همدردی فانی با والدین دانش آموز مراغه ای


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393
بازدید : 1176
نویسنده : مهدی

همدردی فانی با والدین دانش آموز مراغه ای

تهران-ایرنا- علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش درگذشت سایه مقدسی دانش آموز مراغه ای را که روز گذشته در کشور المان بر اثر بیماری فوت کرد تسلیت گفت وبا والدین وی ابراز همدردی کرد.

 

به گزارش ایرنا،وزیر آموزش و پرورش گفت : تلاشی از سوی دو وزارت خانه خارجه و آموزش و پرورش و همچنین نماینده محترم مراغه در مجلس شورای اسلامی برای کمک به مداوای فرزند آقای مقدسی که از همکاران شهر مراغه می باشند صورت گرفت و در مراحلی نیز با مشکلاتی در اجرا مواجه شد که با همکاری و مشورت دو وزارتخانه مشکلات از جمله موضوع بیمه برای شروع درمان سایه مقدسی مرتفع شد .

علی اصغر فانی اضافه کرد : بدون همکاری و هماهنگی های بعمل آمده از سوی وزارت خارجه امکان اعزام خانواده مقدسی و بقیه اقدامات لازم در کشور آلمان میسر نبود و وزارت خارجه کنسولگریهای ایران در آلمان و بطور خاص زحمات و پیگیریهای سرکنسولگری ایران در فرانکفورت که نهایت همکاری و مساعدت را در روند اعزام ، اسکان و درمان مرحومه دوشیزه سایه مقدسی انجام دادند این امکان فراهم شد ولی متاسفانه بیماری بر وی غلبه کرد.

وزیر آموزش و پرورش برخی خبر سازیها و مطالبی که طی این دوره و مخصوصاً دو روز گذشته منتشر شده ناشی از کمبود اطلاعات منابع منتشرکننده دانست و گفت : احساسات و عواطف خانواده مقدسی کاملا قابل درک است و نباید در این شرایط بدلیل وضعیت روحی این خانواده به اخبار و مطالب غیر مستند دامن زده شود و یا خدای ناکرده از وضعیت آنها سوء استفاده شود .




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com