دانشمند یمنی: دوری از اهل بیت(ع) موجب ترویج وحشی گری در فرقه وهابیت شده است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393
بازدید : 1316
نویسنده : مهدی

دانشمند یمنی: دوری از اهل بیت(ع) موجب ترویج وحشی گری در فرقه وهابیت شده است

مراغه - ایرنا - دانشمند یمنی شیعه شده وهابی گفت: دوری از اهل بیت(ع) موجب ترویج خوی وحشی گری در فرقه ضاله وهابیت شده است.

 

به گزارش ایرنا، عصام العماد روز پنجشنبه در جلسه آموزش امر به معروف و نهی از منکر در جمع مسوولان مراغه، با بیان اینکه در حدیث ثقلین، قرآن کتاب خدا و اهل بیت پیامبر(ص) رکن اصلی هدایت مسلمانان است، افزود: جدایی فرقه ضاله وهابیت از مضامین این دو رکن اصلی موجب انحراف ان شده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها هر کتابی که توسط وهابیان نوشته می شود را ترجمه و مورد استفاده ابزاری قرار می دهند، گفت: مرجعیت این فرقه از سه گروه فکری - فقهی، نظامی و تجاری هستند که با رفتارهای غیرانسانی و تندروی خود زمینه استفاده ابزاری دشمنان علیه اسلام را فراهم می کنند.

العماد با اشاره به اینکه اقدام های خشونت آمیز وهابیان بیشتر از بطن وهابیان نظامی سرچشمه می گیرد، گفت: در این نوع مرجعیت، کشتار مخالفان مکاتب فرقه ضاله بهاییت، مهمترین اقدام برای ترویج این فرقه است.

دانشمند شیعه شده وهابی ادامه داد: در دیگر مرجعیت ها نیز برخی موارد خشنونت آمیز مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه تمام مرجعیت های فرقه ضاله وهابی در گمراهی و شرک گرایی محض بسر می برند، یادآوری کرد: در برخی از موارد رهروان این مرجعیت ها به اقدام های خشونت آمیز این فرقه اعتراض دارند.

معاون سابق مفتی وهابی جمهوری اوستیای شمالی روسیه که هم اکنون شیعه شده نیز گفت: مردم ایران 35 سال قبل در راستای احیای مذهب بحق جعفری انقلاب کرد و اکنون بسیاری از آزادیخواهان جهان از این انقلاب تبعیت می کنند.

یوری گابیسوف افزود: تاثیر حرکت های سیاسی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران هم اکنون مورد توجه خاص و عام بوده و این حرکت ها با تبعیت از رهبر کبیر انقلاب اسلامی، نقش بسزایی در ترویج اسلام ناب محمدی از گزند فرقه ضاله وهابیت ایفا می کند.

وی همچنین با اشاره به روحیه مشارکت ایرانیان در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اظهار کرد: نتایج این انتخابات در روحیه افراد خارج از کشور و پیروان انقلاب اسلامی تاثیرگذار بوده بطوری که با روی کار آمدن دولت جدید شرایط فرهنگی و سیاسی تغییر کرده است.

عصام العماد یمنی الاصل، سال ها در دانشگاه های عربستان تحصیل کرده و خود به دلیل اندیشه ای در جرگه وهابیون بود که پس از تحقیق درباره مذهب حقه شیعه و مفتخر شدن به رهروی اهل بیت(ع) و اختیار تشیع، سال ها در نشست ها و جلسات مختلف، پرده از زوایای انحراف وهابیت و سلفیون افراطی بر می دارد.

عصام العماد به مدت دو روز در دانشگاه ها، مدارس علمیه و کانون های بسیج مراغه در راستای اجرای سلسله نشست های تبار انحراف دو اقدام به موشکافی فرقه ضاله وهابیت می کند.

یوری گابیسوف نیز از وهابیان جمهوری اوستیای شمالی روسیه بوده که در یک برنامه فرهنگی در کشور خود با کتاب امامت که با استفاده از منابع سنی نوشته شده با مذهب شیعه آشنا شده و 17 سال پیش به مذهب شیعه گرویده است.

آموزش امر به معروف و نهی از منکر ستاد مراغه با حضور مسوولان و روسای ادارات در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com