ارتقاء ضريب امنيتي با سامانه تلفني197 در مراغه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393
بازدید : 1174
نویسنده : مهدی
ارتقاء ضريب امنيتي با سامانه تلفني197 در مراغه
گروه استان ها- مردم مراغه در 40 روز گذشته با تماس تلفني و ارسال گزارش از عملكرد ماموران پليس تقدير كردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ پاسدار "عيسي هاتفي" فرمانده انتظامي مراغه در تشريح دفتر نظارت همگاني 197 گفت: اين دفتر با هدف بررسي عملکرد ماموران ، شناسايي نقاط قوت و ضعف در بخش هاي مختلف ماموريتي ، رويكردها ، اقدامات اصلاحي و كنترلي با اقدامات فرهنگي تشکيل يافته است .

اين مقام انتظامي افزود: نظارت همگاني و 197 ، با رويکرد فرهنگي ، اجتماعي ، آگاهسازي و آموزش همگاني توانسته است ضريب امنيتي را در سطح شهرستان بالا ببرد .

فرمانده انتظامي مراغه ادامه داد: بازخورد ماموريت ها و عملكرد كاركنان و يگان هاي انتظامي و فراهم ساختن بستر تصميم سازي مناسب براي فرماندهان و مديران از جمله رويكردي است كه در تحقق كيفي ماموريت هاي انتظامي در دفتر نظارت همگاني دنبال مي شود.

سرهنگ هاتفي با بيان اينکه برابر گزارش واصله از بازرسي مراغه در خصوص تماسهاي مردمي طي 40 روز گذشته مبني بر تقدير از پرسنل خدوم سبز پوش اين شهرستان گفت: شهروندان مراغه اي در تماس با سامانه دفتر نظارت همگاني پليس (197)، نظرات و پيشنهادهاي خوبي را براي ارتقاي سطح امنيت ارايه كردند.

وي همچنين افزود: در كنار تلفن 197، سامانه پيامك 110197 در سطح كشور راه اندازي که اين سامانه آماده دريافت گزارش هاي مردمي در قالب پيشنهاد، انتقاد، تقدير و شكايت در خصوص ماموريت ها و عملكرد كاركنان انتظامي است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com