آموزش وپرورش از تلاشهای وزارت امور خارجه در اعزام دانش آموز مراغه ای تشکر می کند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393
بازدید : 1013
نویسنده : مهدی
قائم مقام وزیر آموزش وپرورش:
 

آموزش وپرورش از تلاشهای وزارت امور خارجه در اعزام دانش آموز مراغه ای تشکر می کند

 
سید محمد بطحایی: هر چند مشیت الهی بر این تعلق گرفت که همه تلاش ها برای نجات این دانش آموز نخبه بی نتیجه بماند اما آموزش وپرورش لازم می داند از تلاش ها و پی گیری های وزارت امور خارجه وبخش امور کنسولی در تسریع و تسهیل مقدمات این اعزام به کشور آلمان تشکر کند
 

قائم مقام وزیر آموزش وپرورش گفت: متاسفانه هر چند تلاش ها برای نجات جان سایه به نتیجه نرسید اما آموزش وپرورش از تلاش های وزارت امورخارجه و دولت در پی گیری درمان این دانش آموز تشکر می کند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید محمد بطحایی در باره روند اعزام و درمان دانش آموز مراغه ای که در آلمان جان باخت گفت : پدر و مادر این دانش آموز هر دو فرهنگی و از معلمان شهر مراغه هستند که شرایط مورد نیاز برای تدریس به فرزندان ایرانیان خارج از کشور را دارا بودند و با توجه به اعلام نیاز مرکز امور بین المل وزارت آموزش وپرورش برای همکاری این زوج فرهنگی در مدارس کشور و از انجایی که بنابه اعلام پزشکان کشور مبنی بر این که ممکن است درمان این دانش آموزدر خارج از با موفقیت همراه باشد، مقرر شد این زوج فرهنگی به منظور تدریس و ادامه درمان فرزندشان به مدارس ایرانی کشور آلمان اعزام شوند.

بطحایی در خصوص همکاری سایر ارگان های دولت اظهار داشت: هر چند مشیت الهی بر این تعلق گرفت که همه تلاش ها برای نجات این دانش آموز نخبه بی نتیجه بماند اما آموزش وپرورش لازم می داند از تلاش ها و پی گیری های وزارت امور خارجه وبخش امور کنسولی در تسریع و تسهیل مقدمات این اعزام به کشور آلمان تشکر کند.

وی در پایان ضمن تسلیت به این خانواده فرهنگی اظهار امیدواری کرد که آموزش وپرورش هرچه سریع تراز خدمات این زوج فرهنگی در کلاس های درس بهره مند شود.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 854
بازدید ماه : 6824
بازدید کل : 206423
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com