دانشمند یمنی: مهمترین اشتباه وهابیت در تعریف مفهوم احکام اسلامی است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393
بازدید : 1337
نویسنده : مهدی

دانشمند یمنی: مهمترین اشتباه وهابیت در تعریف مفهوم احکام اسلامی است

مراغه - ایرنا - دانشمند وهابی شیعه شده گفت: مهمترین و بزرگ ترین اشتباه وهابیت در تعریف مفهوم احکام اسلامی علیه دین اسلام است.

 

ˈ عصام العمادˈ، چهارشنبه در سلسله جلسات تبار انحراف دو در جمع طلاب و حوزویان مراغه افزود: فرقه ضاله وهابیت در بسیاری از موارد، اسلام را به سمت انحراف کشانده و معاندان اسلام نیز از این فرصت به نفع اهداف خود استفاده می کنند.

وی اظهار کرد: تمام آموزه های فرقه وهابیت بر اساس تبلیغات رسانه ای بوده است، به طوری که صاحب نظران این فرقه از آموزش ها و تحقیقات اصیل اسلامی بهره ای نبرده اند.

مبلغ مذهب شیعه ادامه داد: مذهب شیعه بر اساس تحقیق و پژوهش های خود، اقدام به تبلیغ اسلام و این مذهب می کند و این اقدام اصلی مهم و ضروری برای موفقیت این مذهب است.

العماد خاطر نشان کرد: تحقیقی نبودن آموزه های فرقه ضاله وهابیت موجب می شود آنها علاوه بر اشتباه در آموزه های اسلامی تحت تاثیر مسایل رسانه ای قرار گیرند.

وی گفت: از دغدغه های اصلی وهابیت، مشرک معرفی کردن مکاتب تشیع و تسنن بوده است، در حالی که وهابیت خود مبتلا به شرک است.

دانشمند وهابی به تشیع گرویده با تاکید بر اینکه وهابیون در حقیقت مشرک هستند، یادآوری کرد: شیخ محمد عبدالوهاب در کتاب خود می گوید عملکرد خدا و رسولش (ص) باید این طور یا آن طور باشد که طرح این مساله و اعتقاد به آن خود شرک است.

العماد با اشاره به لزوم شناخت و معرفی ماهیت واقعی وهابیت ادامه داد: باید وهابیت را به خوبی بشناسیم و با استدلال، مبانی آن ها را رد کرده و به آنان بفهمانیم که تفکراتشان شرک است.

وی بر وظیفه تحقیقی طلاب و حوزویان تاکید کرد و گفت: تمام آموزه های اسلامی و شیعه بر اساس تحقیق لفظ حوزه بوده که رسیدن به این تحقیق خود از دلایل محکم مبارزه مذهب شیعه در برابر فرقه ضاله وهابیت است.

عصام العماد یمنی الاصل، سال ها در دانشگاه های عربستان تحصیل کرده و خود به دلیل اندیشه ای در جرگه وهابیون بود که پس از تحقیق درباره مذهب حقه شیعه و مفتخر شدن به رهروی اهل بیت(ع) و اختیار تشیع، سال ها در نشست ها و جلسات مختلف، پرده از زوایای انحراف وهابیت و سلفیون افراطی بر می دارد.

این دانشمند وهابی از 18 سال پیش به مذهب شیعه گرویده است.

عصام العماد به مدت دو روز در دانشگاه ها، مدارس علمیه و کانون های بسیج مراغه در راستای اجرای سلسله نشست های تبار انحراف دو اقدام به موشکافی فرقه ضاله وهابیت می کند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 801
بازدید ماه : 6771
بازدید کل : 206370
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com