آموزش تحقیق و ترویج لازمه تغییر الگوی کشت کشاورزی و باغداری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393
بازدید : 1328
نویسنده : مهدی
مهری:
آموزش تحقیق و ترویج لازمه تغییر الگوی کشت کشاورزی و باغداری
مراغه- خبرگزاری مهر: رئیس سازمان جهاد کشاوری آذربایجان شرقی گفت: آموزش، تحقیق و ترویج سه رکن پیش نیاز برای تغییر الگوی کشت کشاورزی و باغداری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کریم مهری ظهر چهارشنبه در کارگروه آب و کشاروزی شهرستان مراغه افزود: این سه رکن مثلث ویژه اصلاح باغ هاست که باید مسئولان در این راستا و جلوگیری از توسعه سطحی باغ ها توجه ویژه ای داشته باشند تا سرعت اصلاح باغ های سنتی به مدرن افزایش یابد.

وی گفت: استفاده از ارقام پرمحصول، مقاوم در برابر سرما ، گرما و سایر مخاطرات طبیعی در اصلاح باغ ها ضروری بوده و در این زمینه علاوه بر فعالیت مسوولان باید تشکل های مردمی نیز به مسوولان کمک کنند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: تغییر الگوی کشت از خواسته های جهاد کشاورزی بوده که کارشناسان این سازمان درصدد ارائه آموزش های لازم به کشاورزان هستند.

 مهری از ارائه تسهیلات صندوق توسعه کشاورزی از محل صندوق توسعه ملی خبر داد و یادآوری کرد: تمام طرح هایی که در کارگروه های شهرستان ها به تصویب برسد و اعتبار مورد نیاز آن ها بیش از یک میلیارد ریال باشد، از این محل تسهیلات ویژه در سریع ترین زمان ممکن پرداخت می شود.

وی گفت: جهاد کشاورزی هم اکنون برای متقاضیانی که اقدام به آبیاری تحت فشار و آبیاری قطره ای می کنند، 35 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می کند و بقیه مبلغ مورد نیاز نیز از سوی بانک های عامل به صورت تسهیلات و آورده اشخاص تامین می شود.

 رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همچنین از درخواست واگذاری پنج هزار دستگاه ادوات جدید مکانیزه کشاورزی برای فعالان این حوزه در استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: تاکنون سه هزار مورد از این ادوات تحویل گرفته شده و بقیه نیز در صورت رسیدن مدت زمان انتظار تحویل متقاضیان می شود.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com