فعالیت واحدهای تولیدی تلاش در راستای خودکفایی کشور است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 8 ارديبهشت 1393
بازدید : 1505
نویسنده : مهدی

فعالیت واحدهای تولیدی تلاش در راستای خودکفایی کشور است

مراغه - ایرنا - رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراغه گفت: فعالیت واحدهای تولیدی در شرایط کنونی نوعی فداکاری و تلاش در راستای خودکفایی کشور است.

 

ناصر مظهریان روز دوشنبه در آیین تجلیل از کارگران شرکت کشت و صنعت پنار این شهرستان افزود: هم اکنون به علت اعمال تحریم ها، شرایط ادامه تولید در برخی از کارخانه ها سخت شده ولی واحدهای تولیدی برای کمک به تحقق آرمان های نظام همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی اظهارکرد: بیشترین سهم در این راستا بر دوش جامعه کارگری بوده که با زحمات خود نظام را در نیل به اهداف خود کمک می کنند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراغه ادامه داد: هم اکنون در بین مسوولان این شهرستان برای رفع مشکلات جامعه تولید کنندگان و کارگران وحدت رویه وجود دارد و تلاش می شود با حمایت از آنان، اهداف اقتصادی نظام در جامعه محقق شود.

مدیر شرکت کشت و صنعت پنار مراغه نیز در این آیین گفت: این شرکت 50 نوع محصولات لبنی نظیر ماست، دوغ، شیر و خامه تولید و روانه بازار می کند.

محمد علیزاده عباسی افزود: روزانه در این شرکت 80 تن انواع فراورده های لبنی تولید می شود که در صورت اخذ مجوزهای لازم از نهادهای مربوط و با راه اندازی خط تولید پنیر، این میزان به دو برابر افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی خط تولید ویژه پنیر نیاز به حدود 60 میلیارد ریال سرمایه گذاری است، خواستار سرعت دهی در صدور مجوزهای لازم از سوی نهادهای ذیربط و همکاری بانک ها در اعطای تسهیلات شد.

مدیر شرکت کشت و صنعت پنار مراغه ادامه داد: هم اکنون زیر ساخت های این خط تولید در این کارخانه مهیا شده و کاهش پرت آب پنیر به صفر و حفظ تمام پروتئین ها و باکتری های مفید آب پنیر از مهمترین ویژگی های این خط تولید است.

علیزاده عباسی خاطرنشان کرد: با راه اندازی خط تولید پنیر میزان اشتغال مستقیم این شرکت به 95 نفر و اشتغال غیر مستقیم به 250 نفر می رسد.

شرکت کشت و صنعت پنار مراغه در سال 88 با 75 میلیون ریال اعتبار در شهرک صنعتی این شهرستان راه اندازی شده است.

در این آیین به مناسبت گرامیداشت روز کارگر، دو نفر از کارگران نمونه این شرکت از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل شدند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com