برگزاری نمایشگاه "50 عکس، 50 زندگی نامه" در مراغه/ معرفی علما و مفاخر دو قرن اخیر آذربایجان شرقی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 8 ارديبهشت 1393
بازدید : 1311
نویسنده : مهدی
فیاضی خبر داد:
برگزاری نمایشگاه "50 عکس، 50 زندگی نامه" در مراغه/ معرفی علما و مفاخر دو قرن اخیر آذربایجان شرقی
مراغه – خبرگزاری مهر: رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مراغه از برگزاری نمایشگاه چهره ها و زندگی نامه علما و مفاخر آذربایجان در این شهرستان خبر داد.

دادرس فیاضی دوشنبه ضمن اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر خاطر نشان شد: منطقه آذربایجان خطه ای است که در برهه های تاریخی متعدد، چهره ها و علما و مفاخر بسیاری را به جامعه ایرانی معرفی کرده و برگزاری نمایشگاه "50 عکس، 50 زندگینامه" نیز با هدف معرفی و شناساندن این چهره ها صورت می گیرد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مراغه در ادامه با اشاره به مشخصه های این نمایشگاه اظهار داشت: در نمایشگاه "50 عکس، 50 زندگی نامه"، چهره و زندگی نامه 50 تن از عالمان و مفاخر برجسته آذربایجان در 200 سال گذشته به نمایش گذاشته شده تا فرصتی مناسب برای آشنایی اقشار مختلف بویژه نسل جوان با علما و افراد تاثیرگذار منطقه فراهم شود.

وی از برگزاری نمایشگاه چهره ها و زندگی نامه علما و مفاخر در سایر شهرستان های استان نیز خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، این نمایشگاه که در آن چهره و زندگی نامه برخی مفاخر آذربایجان برای نخستین بار به نمایش گذاشته شده، بصورت دوره ای در تمام شهرستان های آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد و مراغه نخستین حلقه از برگزاری این نمایشگاه است.

فیاضی در پایان خاطر نشان کرد: تصاویر به نمایش در آمده در این نمایشگاه که در نگارخانه مهر مجتمع فرهنگی هنری مراغه در معرض دید عموم قرار داد، آثار رنگ روغن استاد حسن مردانه بوده و عادل مولایی نیز وظیفه نگارش زندگی نامه های این مفاخر را بر عهده داشته است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com