توجه به رشته های مهارتی از اولویت های طرح فراغت تابستانی درمراغه است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 8 ارديبهشت 1393
بازدید : 1322
نویسنده : مهدی

توجه به رشته های مهارتی از اولویت های طرح فراغت تابستانی درمراغه است

مراغه - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: توجه بیشتر به رشته های فنی و مهارتی از اولویت های طرح اوقات فراغت تابستانی این اداره در سال جاری است.

 

داود پورصادق روز دوشنبه در آیین هماهنگی برنامه های اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان در سالن اجتماعات این اداره افزود: برگزاری کلاس های اوقات فراغت موجب ارتقای مهارت دانش آموزان و ارتقای سطح دانش آنان می شود.

وی اظهارکرد: امسال در راستای غنی سازی اوقات فراغت و کمک به رشد و تقویت استعدادهای متنوع دانش آموزان در فصل تابستان، برنامه های متعددی در راستای افزایش پوشش دانش آموزی، تنوع سازی فعالیت ها و توجه بیشتر به رشته های فنی و مهارتی تدارک دیده شده است.

مدیر آموزش و پرورش مراغه ادامه داد: در کنار برنامه های این اداره، پایگاه های تابستانی برنامه های جانبی و تفریحی از جمله اردوهای تفریحی و گردشگری، استخر، مجامع بحث و گفتگو، نمایش فیلم و فعالیت های ورزشی را برگزار می کنند.

پورصادق یادآوری کرد: پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در مدارس و مراکز آموزشی این شهرستان در زمینه آموزش رشته های مختلف ورزشی، قرآنی، درسی و کمک درسی نیز دایر خواهد شد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 769
بازدید ماه : 6739
بازدید کل : 206338
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com