جلوگیری از فساد اداری و سالم سازی خدمات به مردم ضروری است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
بازدید : 1299
نویسنده : مهدی

جلوگیری از فساد اداری و سالم سازی خدمات به مردم ضروری است

مراغه - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مسوولان باید توجه ویژه ای در راستای جلوگیری از فساد اداری و سالم سازی خدمات به مردم داشته باشند.

 

محمدتقی پاکزاد روز یکشنبه در جلسه تحول اداری مراغه با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در راستای احقاق حقوق مردم و ارایه خدمات مطلوب به آنان به روی کار آمده است، افزود: مسوولان باید در راستای مدیریت جهادی بیشترین توجه خود را به سوی شفاف سازی خدمات اداری و جلوگیری از فساد در سیستم اداری معطوف کنند.

وی اظهار کرد: در نظام اداری کشور سیاست های کلی از سوی رهبر معظم انقلاب و مدیران ارشد ابلاغ می شود و توجه جدی در اجرای آن ها ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: در این راستا باید تمام اقدام های انجام شده در حوزه خدمتی هر مدیر توسط خود او انجام شود.

پاکزاد یادآوری کرد: ارزیابی تحول اداری توسط هر مدیر و آسیب شناسی آن باعث تقویت نقاط قوت نظام اداری می شود.

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی نیز در این آیین گفت: دولت برای پیشبرد تحول اداری در کشور طی سال جاری برنامه مدونی در هشت محور تنظیم و به نهادهای دولتی ابلاغ کرده که تحقق این محورها به عنوان یک مطالبه از سوی مسوولان ارشد مطرح است.

علیرضا مهرآسا افزود: نقش و ساختار دولت در برنامه های استانی و شهرستانی، تحقق دولت الکترونیک، رقابتی کردن ارایه خدمات عمومی به بخش خصوص، تقویت علمی و عملی سرمایه های انسانی، فناوری های مدیریتی، فرهنگ سازمانی، شفاف سازی و مقابله با فساد اداری است.

وی اظهار کرد: در این راستا واگذاری طرح ها به بخش خصوصی بر اساس قیمت تمام شده و ادامه کار طبق نظارت و برنامه های پیش بینی شده با توجه به هزینه، زمان و کیفیت اجرا و بهره وری باید مدنظر قرار گیرد.

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در زمینه دولت الکترونیک، در سه سطح دستگاه هوشمند، شهر و شهرستان و استان هوشمند در خصوص مکانیزه کردن و کاهش روابط چهره به چهره اقدام می کند.

مهرآسا خاطرنشان کرد: در خصوص رقابتی کردن فضای استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی نیز باید کیفیت اجرای کارها در حداقل زمان ممکن با بیشترین بهره مندی و بیشترین صرفه جویی و ارایه برنامه های خاص لحاظ شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه انسانی به عنوان بازوی اجرایی دولت است، گفت: تمام برنامه های دولت بر روی نیروی انسانی بدنه دولت بوده و ارایه آموزش های لازم به نیروهای سازمانی در جهت خدمات دهی به مردم ضروری است.

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی اضافه کرد: صیانت از حقوق مردم از دیگر ارکان تحول اداری بوده که مسوولان باید در راستای ارتقای سلامت اداری، تمام فعالیت های خود را در ارایه خدمت به مردم خلاصه کنند تا در این مسیر، فرایند زاید و چالش های پیش رو در خدمت رسانی برداشته شود.

در این آیین مسوولان دستگاه ها و نهادی دولتی مراغه در خصوص موانع خدمت رسانی به مردم گزارش ارایه کرده و پیشنهادهای خود را در این خصوص اعلام کردند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com