پرداخت ۱۲۷ میلیارد ریال خسارت به باغداران شهرستان مراغه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 6 ارديبهشت 1393
بازدید : 1379
نویسنده : مهدی

رئیس بانک کشاورزی مراغه خبر داد

پرداخت ۱۲۷ میلیارد ریال خسارت به باغداران شهرستان مراغه

خبرگزاری تسنیم: رئیس بانک کشاورزی شهرستان مراغه گفت: در سال گذشته ۱۳۰ میلیارد و ۳۸۲ میلیون ریال خسارت برای کشاورزانی که محصولات باغی و دام خود را بیمه کرده بودند، پرداخت شد.

بانک کشاورزی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، اسماعیل غریب‌نژادظ ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این میزان خسارت به بیش از 11 هزار بهره بردار این شهرستان که در سال زراعی 91 – 92 محصول خود را در برابر حوادث طبیعی بیمه کرده بودند، تعلق گرفت.

وی با اشاره به اینکه این مبلغ طی 15 هزار و 577 فقره درخواست خسارت پرداخت شده است، گفت: این درخواست ها شامل 15 هزار و 415 درخواست خسارت محصولات باغی و 162 فقره درخواست خسارت دام و طیور شامل مرغ تخم گذار و گوشتی، زنبور عسل، گاوداری و ماهیان سرد آبی بوده است.

رئیس بانک کشاورزی شهرستان مراغه ادامه داد: 125 میلیارد و 939 میلیون ریال نیز غرامت به باغداران و چهار میلیارد و 442 میلیون ریال غرامت به دامداران این شهرستان پرداخت شده است.

غریب نژاد با اشاره به اینکه در سال زراعی گذشته خسارتی به محصولات زراعی وارد نشده بود، یادآوری کرد: در بخش محصولات باغی حدود شش هزار و 336 هکتار از باغ های انگور، گوجه سبز، سیب، بادام، گردو، زردآلو و میوه های هسته دار به علت سرمای دیررس بهاره خسارت دیده بود.

وی ادامه داد: همچنین کشاورزان و باغداران این شهرستان در سال زراعی جاری طی 18 هزار و 76 فقره بیمه نامه، 9 هزار و 677 هکتار از باغ ها و مزارع کشاورزی خود را بیمه کرده اند.

غریب نژاد  تاکید کرد: این محصولات شامل انگور، گوجه سبز، سیب، بادام، گردو، زردآلو و میوه های هسته دار و مزارع گندم و جو است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار اقتصادی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com