30 طرح عمرانی ورزشی در آذربایجان شرقی در حال اجراست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393
بازدید : 1182
نویسنده : مهدی

30 طرح عمرانی ورزشی در آذربایجان شرقی در حال اجراست

مراغه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون 30 طرح عمرانی ورزشی در این استان در حال اجراست.

 

سیدمحمد شروین اسبقیان روز پنج شنبه در حاشیه بازدید از طرح های ورزشی مراغه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد طرح ورزشی با 170 میلیارد ریال اعتبار ملی و 130 میلیارد ریال اعتبار استانی در حال اجراست.

وی اظهار کرد: براساس بودجه امسال حدود 140 میلیارد ریال اعتبار برای این استان تخصیص یافته که انتظار می رود با تزریق آن عملیات اجرایی این طرح ها با سرعت بیشتری انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هفت طرح عمرانی در مراغه در حال اجراست، ادامه داد: طرح های سالن ورزشی چند منظوره روستاهای کرمجوان و ورجوی این شهرستان بالای 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که فقط اخذ مجوز انشعابات آن ها باقی مانده است.

اسبقیان خاطرنشان کرد: همچنین طرح های سالن باستانی و کشتی پهلوانی نیز در 800 متر مریع زیربنا در محوطه اداره ورزش و جوانان مراغه با 40 درصد پیشرفت فیزیکی و مجتمع ورزشی رزمی نیز در یک هزار و 500 متر مربع و در دو طبقه و چهار واحد برای انجام ورزش های رزمی با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

وی گفت: احداث سالن ورزشی چند منظوره روستای مغانجیق نیز با حدود یک هزار و 500 متر مربع مساحت هم اکنون در مرحله فونداسیون است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به پیگیری ادامه اجرای ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه گفت: این طرح هم اکنون دارای 84 درصد پیشرفت فیزیکی است.

اسبقیان یادآوری کرد: هم اکنون چمن مصنوعی این ورزشگاه آماده نصب است که پس از اتمام عملیات زیرسازی داخل محدوده ورزشگاه نصب می شود و علاوه بر آن حدود دو هزار و 500 متر در اطراف این طرح حصارکشی انجام شده است.

وی ادامه داد: طی هماهنگی با شهرداری این شهر، احداث راه دسترسی به این ورزشگاه طی سال جاری آغاز می شود.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: با پیگیری های انجام شده با وزارت ورزش و جوانان، از محل اعتبارات سال 92 چهار میلیارد و 200 میلون ریال برای ادامه احداث طرح های ورزشی این شهرستان اعتبار تزریق شده است.

مهدی دواتگری افزود: در آینده نزدیک نیز اعتبار قابل توجهی به ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه تزریق می شود تا ادامه عملیات احداث این طرح سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی با اشاره به اینکه وزیر ورزش و جوانان خرداد سال جاری به این شهرستان سفر می کند، خاطرنشان کرد: با اعتبارهای تصویب شده، سالن های ورزشی چند منظوره روستاهای ورجوی و کرمجوان و سالن ورزش های رزمی این شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه با 18 هزار و 500 مترمربع مساحت و 13 هزار متر مربع زیربنا با امکانات جایگاه پنج هزار نفری، امکانات جانبی، دیوارکشی و محوطه سازی دارای 84 درصد پیشرفت فیزیکی است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ورزشی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com