برخورداری روستاهای مراغه از آب آشامیدنی به 96درصد می رسد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393
بازدید : 1397
نویسنده : مهدی

برخورداری روستاهای مراغه از آب آشامیدنی به 96درصد می رسد

مراغه - ایرنا - مدیر آب و فاضلاب روستایی مراغه گفت: میزان بهره مندی ساکنان روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی از 94 درصد به 96 درصد می رسد.

 

محمد صمدی روز چهارشنبه در جمع مسوولان این شهرستان افزود: این میزان با بهره برداری از 10 طرح آبرسانی در سال جاری به 28 روستای این شهرستان با 15هزار و 100 نفر جمعیت به دست می آید.

وی با اشاره به اینکه چهار مورد از طرح های در حال اجرا، مجتمع آبرسانی است، اظهار کرد: این طرح ها شامل مجتمع آبرسانی شهید دهقان، دهکده توریستی، سراجوی غربی و شرقی است که 70 درصد از 160 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان را تحت پوشش قرار می دهد.

مدیر آب و فاضلاب روستایی مراغه ادامه داد: این طرح ها به طور میانگین از 85 تا 99 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند و در صورت ادامه روند فعلی، در سه ماه آینده به بهره برداری می رسند.

صمدی خاطرنشان کرد: در این شهرستان 420 کیلومتر شبکه توزیع آب در داخل روستاها و 285 کیلومتر خط انتقال اجرا شده و آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان از 31 حلقه چاه عمیق 200 متری، 62 رشته قنات و چشمه تامین می شود.

وی با بیان اینکه سالانه حدود چهار میلیون متر مکعب آب بهداشتی در این شهرستان تولید می شود، گفت: طرح های آبفار برای تامین آب آشامیدنی سالم، سالم سازی تاسیسات آبرسانی و ارتقای کمی و کیفی اجرا می شود.

مدیر آب و فاضلاب روستایی مراغه ادامه داد: این اداره در 16 روستای زیر 20 خانوار این شهرستان نیز طرح های آبرسانی اجرا کرده است.

صمدی یادآوری کرد: هم اکنون 128 روستای این شهرستان با 55 هزار نفر جمعیت در قالب 12 هزار خانوار از آب بهداشتی و سالم برخوردار هستند.

شهرستان مراغه 166 روستا با 79 هزار و 330 نفر جمعیت دارد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 766
بازدید ماه : 6736
بازدید کل : 206335
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com