کشف 98 درصدی پرونده‌های متشکله در جرائم رایانه‌ای در آذربایجان‌شرقی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 30 فروردين 1393
بازدید : 1424
نویسنده : مهدی

 رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

کشف 98 درصدی پرونده‌های متشکله در جرائم رایانه‌ای در آذربایجان‌شرقی

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی از افزایش 98 درصدی کشف پرونده‌های قضایی در حوزه جرائم رایانه‌ای نسبت به سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف 98 درصدی پرونده‌های متشکله در جرائم رایانه‌ای در آذربایجان‌شرقی

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد قاسملو امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در سومین سال راه‌اندازی و آغاز به کار خود در سال 92 سعی کرده است با بسیج تمامی نیروها و امکانات، بازشناسی مطالعه علل و عوامل بروز و افزایش جرائم حوزه فضای مجازی و تلاش برای کاهش بروز جرائم با استفاده از آگاه‌سازی در جوامع هدف و ارائه آموزش‌های همگانی، امنیت مطلوب در فضای مجازی به مردم عزیز استان آذربایجان‌شرقی را فراهم سازد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود افزایش 79 درصدی پرونده‌های قضایی در سال 92 نسبت به سال 91، شاهد افزایش کشف 98 درصدی در این سال بودیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این سال با عنایت به نیاز تشکیل پلیس فتا در شهرستان‌های مرند و مراغه از مردادماه سال 92، پلیس فتا در آن شهرستان‌ها نیز تشکیل و موجبات رضایتمندی آن مناطق از استان را فراهم کرده است. در سال 92، 88 درصد پرونده‌ها مختومه و فقط 12 درصد در حال پیگیری مربوط به سال 92 باقی مانده است.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: اهم جرائم رایانه‌ای متشکله در این استان به ترتیب مربوط به جرائم مالی و اقتصادی، هتک حیثیت و نشر اکاذیب، انتشار اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، کلاهبرداری رایانه‌ای، سرقت و کلاهبرداری مرتبط با رایانه است.

این مسئول تأکید کرد: در بررسی فراوانی جرائم ثبت شده، بیش از نصف پرونده‌های متشکله با 53 درصد مربوط به جرائم اقتصادی است.

وی ادامه داد: در بررسی فراوانی وقوع جرائم از منظر حوزه جغرافیایی، تبریز با 87 درصد، مرند با 7 درصد و مراغه 6 درصد را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی در پایان بیان داشت: انشاالله در سال جدید 93 که از طرف رئیس پلیس فتا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که پیشگیری اجتماعی نامگذاری شده است، برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بر این امر استوار است که با ارتقای سطح آگاهی مردم و افزایش امنیت در فضای مجازی با استفاده از آموزش‌های همگانی و تقویت تعاملات فی ما بین پلیس و مردم، فضایی امن در فضای مجازی را به شهروندان مهیا سازیم.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 861
بازدید ماه : 6831
بازدید کل : 206430
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com