همدلی مردم و مسئولان برای پیشرفت مراغه ضروری است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 30 فروردين 1393
بازدید : 1415
نویسنده : مهدی

 عضو شورای شهر مراغه:

همدلی مردم و مسئولان برای پیشرفت مراغه ضروری است

مراغه

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای شهر مراغه با بیان اینکه ایجاد فاصله در بین مسئولان و مردم عامل پیشرفت نکردن این شهر است، گفت: با وجود این موضوع حفظ همدلی برای پیشرفت هرچه بیش‌تر شهر تاریخی و فرهنگی مراغه ضروری است.


قادر جویا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مراغه اظهار کرد: شناسایی و به کارگیری جوانان مستعد در این شهرستان عامل توسعه و ارتقاء شهرتاریخی و فرهنگی مراغه خواهیم بود.

وی با اشاره به این که شناسایی جوانان مستعد و پراستعداد مراغه ای را از دیگر انتظارات مردم دانست و اظهار کرد: قطعا با شناسایی جوانان مستعد و متخصص مراغه‌ای و کمک به ارتقاء و نقش مهم جوانان در توسعه مراغه خواهیم بود.

عضو شورای اسلامی شهر مراغه اضافه کرد: امروزه اگر در شهر مراغه و درروستاهای آن صورت گرفته است نتیجه تلاش هایی است که بر اساس برکت نظام جمهوری اسلامی است و ما هم هم اکنون با توجه به این اقدامات در کشور برای آبادانی و تامین زیر ساخت های موجود در این شهرستان تلاش کنیم.


همدلی و همبستگی برای پیشرفت مراغه ضروری است
عضو شورای اسلامی شهر مراغه با بیان اینکه ایجاد فاصله در بین مسئولان و مردم عامل پیشرفت نکردن شهر مراغه است اظهار کرد:با وجود این موضوع حفظ همدلی وهمبستگی برای پیشرفت هرچه بیش تر شهر تاریخی و فرهنگی مراغه ضروری بوده و باید به این موضوع مسئولان شهری توجه ویژه ای داشته باشند.

وی درپایان هم چنین از مردم این شهرستان خواست شهرداری و شورای اسلامی شهر را در اجرای طرح های عمرانی با پرداخت به موقع عوارض ساختمانی همراهی کنند
.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 818
بازدید ماه : 6788
بازدید کل : 206387
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com