16 کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب مراغه توسعه و اصلاح شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 فروردين 1393
بازدید : 1513
نویسنده : مهدی

کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب مراغه توسعه و اصلاح شد

مراغه - ایرنا - مدیر شرکت آب و فاضلاب مراغه گفت: 16 کیلومتر و 32 متر ازشبکه آب و فاضلاب شهرهای مراغه و خداجو در سال گذشته توسعه و اصلاح شد.

 

بابک ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان حدود 9 کیلومتر و 318 متر از شبکه توزیع آب و شش کیلومتر و 714 متر از شبکه جمع آوری فاضلاب این شهر توسعه و اصلاح شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت شش هزار و 509 رشته انشعاب آب و فاضلاب به مردم واگذار شده که شامل سه هزار و 653 رشته انشعاب آب و دو هزار و 856 رشته انشعاب فاضلاب بوده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب مراغه گفت: در سال گذشته یک هزار و 288 دستگاه کنتور آب مشترکان تعویض و 15 رشته انشعاب قدیمی فاضلاب اصلاح یا تعویض شده است.

ابراهیمی اضافه کرد: در این مدت 538 مورد خطوط آسیب دیده فاضلاب در اثر حوادث، ترمیم و 223 فقره انشعابات قدیمی فاضلاب اصلاح و تعویض شده است.

وی با اشاره به همسطح سازی 148 دریچه منهول شبکه جمع آوری فاضلاب این شهر، گفت: در این مدت 25 کیلومتر از شبکه فاضلاب مراغه لایروبی و شستشو شده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب مراغه یادآوری کرد: در راستای کنترل بهداشتی آب و فاضلاب شهری، هشت هزار و 996 مورد نمونه برداری از آب آشامیدنی و 9 هزار و 644 مورد کلرسنجی انجام شده است.

ابراهیمی افزود: در این مدت سه هزار و 873 مورد از شبکه فاضلاب شهری نمونه برداری شده است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار اجتماعی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 814
بازدید ماه : 6784
بازدید کل : 206383
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com