جلوگیری از ورود نماینده ایران در سازمان ملل به آمریکا،توهین به این نهاد بین المللی است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 فروردين 1393
بازدید : 1358
نویسنده : مهدی
دواتگری:
سه‌شنبه ساعت ۱۲:۴۵
جلوگیری از ورود نماینده ایران در سازمان ملل به آمریکا،توهین به این نهاد بین المللی است
جلوگیری از ورود نماینده ایران در سازمان ملل به آمریکا،توهین به این نهاد بین المللی است
سرویس: دیگر رسانه‌ها
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امریکا با صادر نکردن روادید برای نماینده جدید ایران در سازمان ملل در واقع به این نهاد حقوقی بین المللی اهانت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از ایرنا؛"مهدی دواتگری "با بیان اینکه صادرنشدن ویزا برای یکی از نماینده های سازمان ملل بی سابقه است، اظهارکرد: دبیر کل سازمان ملل برای حفظ استقلال این سازمان نباید زیر بار تصمیم امریکا برود.

وی بر ضرورت احترام به استقلال سازمان ملل از طرف امریکا تاکید کرد و افزود: در صورت بی تفاوتی جامعه بین الملل ممکن است این تصمیم تبدیل به رویه شده و در خصوص نماینده های دیگر کشورها هم اعمال شود.
 
نماینده مردم مراغه در خانه ملت با اشاره به قطعنامه پارلمان اروپا و گزارش مغرضانه وزارت خارجه انگلیس در خصوص حقوق بشر در ایران اظهارکرد: این اقدامات در راستای لطمه زدن به جمهوری اسلامی در بعد جهانی است و همانند جنگ تحمیلی، اقدامات تروریستی و فشارهای اقتصادی بی نتیجه خواهد بود.
 
وی رویکرد دشمنان جمهوری اسلامی را ناشی از فقدان شناخت آنان از ملت ایران دانست و گفت: این اقدامات تاثیری در روحیه ملت انقلابی و جهادی ایران ندارد و با عزم ملی خود در راستای تحقق خواسته های رهبری حرکت خواهند کرد.
 
گفتنی است؛مخالفت های کنگره و سنای آمریکا با صدور روادید برای حمید ابوطالبی نماینده پیشنهادی ایران برای حضور در سازمان ملل با واکنش های بین المللی بسیاری رو به رو شده است.
مقام های جمهوری اسلامی ایران در واکنش، ابوطالبی را فردی شایسته برای این سمت دانستند و اعلام کردند که قصد معرفی جایگزین برای وی را ندارند./



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 768
بازدید ماه : 6738
بازدید کل : 206337
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com