خبرهای خوشی برای سینمای تبریز در راه است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 26 فروردين 1393
بازدید : 1533
نویسنده : مهدی

مدیر امور سینمایی استان‌های آذربایجان شرقی:

خبرهای خوشی برای سینمای تبریز در راه است

مدیر امور سینمایی استان‌های آذربایجان شرقی گفت: خبرهای خوشی برای سینمای تبریز در راه است و در سال جدید شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

 

شهرام خزرایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی اظهار کرد: تا قبل از برگزاری جشنواره فیلم فجر در تبریز ،تمامی سینماهای تحت نظارت حوزه‌ی هنری از تجهیزات دیجیتال برخوردار نبودند اما همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر در تبریز سالن شماره‌ی یک سینما 29 بهمن تبریز به امکانات دیجیتال مجهز شد.

 

وی ادامه داد: سینما 29 بهمن تبریز تنها سینمای شهر تبریز است که با استفاده از فناوری دیجیتال فیلم‌های سینمایی را اکران می‌کند.

 

وی اضافه کرد:در حال حاضر سینماهای تحت نظارت حوزه هنری به طور کامل از امکانات پخش برخوردار نیستند، به همین منظور موسسه تبلیغاتی «بهمن سبز» که مسئولیت سینماهای وابسته به حوزه‌ی هنری را در اختیار دارد؛ با همکاری حوزه‌ی هنری استان سعی در بهسازی و نوسازی و حتی تعمیر کلی سینماهای تبریز دارد.

 

مدیر امور سینمایی استان با قدردانی از حسن میلانی، ریاست حوزه‌ی هنری ادامه داد: با همکاری ریاست حوزه‌ی هنری و همچنین همراهی شهرداری و شورای شهرهای مراغه و سراب به زودی شاهد اتفاقات خوبی در سینماهای این دو شهر نیز خواهیم بود.

 

شهرام خزرایی اظهار کرد: در راستای افزایش امکانات سینماهای تبریز و همچنین رفاه مخاطبان سینما، سیستم فروش اینترنتی بلیط راه‌اندازی خواهد شد و اولویت اول افزایش تجهیزات در بین سینماهای تبریز ، با سینما 29 بهمن تبریز است.

 

سینماهای« 29 بهمن»، «قدس» و «انقلاب تبریز» زیر نظر حوزه‌ی هنری استان آذربایجان شرقی هستند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com