برگزاری دوازدهمین جشنواره شعر کوثر در شهرستان مرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 26 فروردين 1393
بازدید : 1297
نویسنده : مهدی
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند گفت: دوازدهمین جشنواره شعر کوثر سی و یکم فروردین ماه جاری در این شهرستان برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،شناور افزود: این جشنواره برای ایجاد بستر مناسب جهت معرفی ابعاد شخصیتی و کمال و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) و بزرگداشت مقام مادر و زن برگزار می شود.

وی برگزاری این جشنواره را گامی موثر و مهم در شناساندن و باز آفرینی ابعاد زندگی پربار و آموزنده دخت نبی مکرم اسلام (ص) به عنوان الگوی زنان عالم و همچنین اشاعه رهنمودها و آموزه های اسلامی، انقلابی و انسانی امام خمینی (ره) با زبان فاخر و ماندگار شعر و ادب برشمرد.

وی گفت: پس از ارسال فراخوان، 120 اثر از مراغه، تبریز، مرند، بناب، سراب، آذرشهر، ایلخچی، اهر و سردرود به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و آیین پایانی و معرفی نفرات و آثار برتر سی و یکم شهریور ماه همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) در مجتمع فرهنگی و هنری این اداره برگزار می شود./




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار اجتماعی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 789
بازدید ماه : 6759
بازدید کل : 206358
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com