ساعت کاری موزه های آذربایجان شرقی تغییر یافت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 25 فروردين 1393
بازدید : 1426
نویسنده : مهدی

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی:

ساعت کاری موزه های آذربایجان شرقی تغییر یافت

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از تغییر ساعت کاری موزه‌ها، بناها، محوطه ها و اماکن فرهنگی - تاریخی استان در سه ماهه اول سال ۹۳ خبر داد.

فرزین حق پرست

فرزین حق پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز اظهار کرد: به منظور بهره مندی هرچه بیشتر بازدیدکنندگان و علاقه مندان از موزه ها در فصل بهار ساعت کاری این اماکن افزایش یافته است.

حق پرست تشریح کرد: بازدید از موزه‌های آذربایجان، قاجار، مشروطه و مسجد کبود تبریز و نیز کلیسای تاریخی و ثبت جهانی شده سنت استپانوس، همه روزه از ساعت 8 صبح تا هشت شب، برای علاقه مندان و گردشگران امکانپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: سایر موزه ها و اماکن تاریخی آذربایجان شرقی از ساعت 8 صبح لغایت 15 آماده بازدید علاقمندان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به ایام تعطیلی این موزه ها و اماکن تاریخی تصریح کرد: براساس مصوبه سی و ششمین جلسه شورای معاونین سازمان، به جز ایام سوگواری و تعطیلات رسمی، روزهای دوشنبه به عنوان تعطیلی هفتگی موزه های استان تعیین شده است.

حق پرست با بیان اینکه بازدید از موزه ها در ساعات اعلام شده به صورت یکسره امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که موزه داران موظفند تا زمانی که گردشگران و بازدیدکنندگان در این مکان حاضرند حتی با پایان زمان مقرر، از بازدید آنها ممانعت نکنند.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب گردشگران و بازدیدکنندگان از موزه های آذربایجان شرقی در تابستان امسال گفت: استقبال کم نظیر گردشگران از موزه آذربایجان، آن را به پر بازدید کننده ترین موزه استان در نوروز سال 93 تبدیل کرد.

حق پرست با بیان اینکه بیش از  224 هزار نفر در ایام نوروز امسال از موزه‌ها و اماکن تاریخی آذربایجان شرقی بازدید کردند، تصریح کرد: موزه آذربایجان با حضور و بازدید بیش از  27 هزار نفر بیشترین آمار بازدید کننده را به خود اختصاص داد.

وی همچنین استقبال از سایر موزه های تبریز و شهرستان ها را در نوروز امسال چشمگیر توصیف کرد و گفت: موزه های مشروطه، سنجش، قرآن و کتابت، محرم، هدایای خامنه، صفوی و مردم شناسی بناب، عشایر سراب، باستان شناسی خمارلو، موزه ایلخانی مراغه، رصدخانه، گنبدهای کبود، سرخ و غفاریه مراغه، سنگ نگاره های مراغه، معبد مهر در مراغه، ادب و عرفان اهر، کلیسای هوانس مراغه و خانه سفال در تبریز دیگر موزه ها و اماکن تاریخی آذربایجان شرقی هستند که در نوروز 93 با استقبال خوب گردشگران مواجه شدند




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سرویس استانها ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com