عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
بازدید : 1779
نویسنده : مهدی

برنامه پنج ساله شهرداری مراغه در حال تدوین است

مراغه - ایرنا - شهردار مراغه گفت: برنامه پنج ساله شهرداری و شورای اسلامی این شهر در حال تدوین است.

 

نادر ابراهیمی روز چهارشنبه در دوره آموزشی آشنایی با دستورالعمل نحوه و تدوین برنامه پنج ساله شهرداری و جایگاه سرمایه گذاری در توسعه پایدار شهری 15 شهر آذربایجان شرقی افزود: تدوین این سند از دی سال گذشته آغاز شده و تاکنون 50 درصد از کارهای آن انجام شده است.

وی اظهار کرد: این سند به عنوان چراغ راه شهرداری در مسیر خدمت رسانی در بخش های عمران، حمل و نقل عمومی، فرهنگی اجتماعی، خدمات و فضای سبز و اداری، مالی و پشتیبانی تدوین می شود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ,
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
بازدید : 1744
نویسنده : مهدی
اجرای طرح هدفمندی یارانه ها با شیوه فعلی قابلیت ریسک اقتصادی ندارد
 
تبریز- خبرگزاری مهر: نماینده سابق مراغه، عجب شیر و خداجو در مجلس شورای اسلامی گفت:
اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها در شرایط رکود تورمی و شتاب رشد تورم هوشمندانه نیست
و اجرای آن براساس طرح قبلی، قابلیتریسک اقتصادی ندارد .
 

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نجفی چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه اجرای مرحله دوم هدفمندی در شرایط رکود تورمی و شتاب رشد تورم هوشمندانه نیست، اظهار داشت: اجرای مرحله دوم هدفمندی در شرایط رکود تورمی و شتاب رشد تورم هوشمندانه نیست و اجرای آن براساس طرح قبلی، قابلیت ریسک اقتصادی ندارد.

وی با انتقاد از باز توزیع درآمد‌ها در قالب کمک‌های نقدی اظهار داشت: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در شرایط فعلی اقتصاد چندان مناسب نیست.

رئیس کمیته پولی- مالی و بیمه دوره هشتم مجلس و استاد فعلی دانشگاه با پیشنهادی به دولتمردان گفت:



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ,
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
بازدید : 1852
نویسنده : مهدی

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، عیسی هاتفی عصر امروز در جمع شهردار و شوراهای این شهرستان اظهار کرد: امنیت زمینه‌ساز اقتصاد و فرهنگ پویا را در پی خواهد داشت پس بیاییم با یک‌رنگی، یکدلی و وحدت همه جانبه یک بار دیگر میثاقی پایدار و قانونمند برای برقراری نظم و امنیت که زمینه‌ساز اقتصاد و فرهنگ پویاست گام برداریم. خبرگزاری فارس: امنیت مهمترین شاخص زیرساخت اقتصاد و فرهنگ است

وی افزود: شناسایی عوامل آسیب‌زای محلی در وهله اول توسط مردم و معتمدین محلی صورت می‌گیرد و پلیس با مشارکت معتمدان که شوراها و دهیارها در رأس آنها قرار دارند برای رفع این آسیب گام مؤثرتری برای حذف آنها برداشته شود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ,
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
بازدید : 1930
نویسنده : مهدی

مراغه - ایرنا - رییس اداره ورزش شهرداری مراغه گفت: رقابت های دور برگشت فوتسال لیگ دسته دوم بانوان کشور در این شهرستان برگزار می شود.

 

فرهاد آقایی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها از 31 فروردین ماه جاری در سالن دو هزار نفری این شهرستان به مدت یک هفته به صورت دوره ای برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در این رقابت ها، تیم شهرداری مراغه با سه تیم حاضر در گروه D لیگ دسته دوم شامل تیم های پرنیان رودسر، شهرداری قروه و هیات فوتسال لرستان به رقابت می پردازد.

رییس اداره ورزش شهرداری مراغه گفت: میزبانی دور برگشت این رقابت ها مانند دور رفت به دلیل میزبانی مناسب به این شهرستان از سوی فدارسیون فوتبال تعلق گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ,
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
بازدید : 1795
نویسنده : مهدی

مراغه - ایرنا - نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: افراد متمکن و بی نیاز به پول یارانه ها با انصراف از دریافت یارانه های نقدی می توانند شرایط خدمت دولت به مردم نیازمند و آبادانی کشور را فراهم کنند.

 

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی روز پنج شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه هدف از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها فراهم ساختن زمینه خدمت به کشور و مردم است، افزود: توزیع یارانه در بین همه مردم مانع از تحقق این هدف می شود.

وی با بیان اینکه شایسته است افراد متمکن این فرصت را برای دولت و مسوولان فراهم کنند، اظهار کرد: دریافت یارانه های نقدی ویژه قشر آسیب پذیر جامعه بوده و در شایستگی و منزلت فرد بی نیاز نیست که خود را با این افراد کم توان در دریافت یارانه نقدی شریک کند.

امام جمعه مراغه ادامه داد: دولت تلاش می کند با کم کردن تعداد یارانه بگیران



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ,
................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 144
بازدید دیروز : 85
بازدید هفته : 229
بازدید ماه : 4627
بازدید کل : 211024
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com