قاضی دادگستری قلابی دستگیر شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 26 تير 1393
بازدید : 2187
نویسنده : مهدی

قاضی دادگستری قلابی دستگیر شد

فرمانده انتظامی مراغه گفت: کلاهبرداری که با عنوان جعلی " قاضی دادگستری " اخاذی می‌کرد توسط پلیس دستگیر شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار عیسی هاتفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شخصی با تسلیم شکوائیه‌ای اعلام کرد فردی از اعتماد وی، سوء استفاده کرده و با این عنوان که با مسئولین استانی و کشوری ارتباط نزدیک دارد و می‌تواند موضوع اختلاف ملکی وی با جمعیت هلال احمر را حل کرده و از تصرف ملک نامبرده توسط رئیس جمعیت هلال احمر مراغه ممانعت کند، از وی مبلغ 300 میلیون تومان وجه نقد به عنوان رشوه درخواست کرده است که از این مبلغ، 50 میلیون تومان به رئیس هلال احمر و مابقی را به مدیرکل هلال احمر استان پرداخت کند.

 

وی افزود: موضوع با هماهنگی مقام قضائی در اولویت کاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت و با اتخاذ تدابیر لازم و بکارگیری یکسری کارهای اطلاعاتی و مراقبتی نهایتا متهم در محل قرار، حاضر و مبلغ پنجاه میلیون تومان توسط شاکی به نامبرده پرداخت شد و قرار شد مابقی وجوه طی دو نوبت به وی پرداخت شود.

 

وی ادامه داد: ماموران در هنگام تحویل وجوه مذکور و در جریان شمارش آن، متهم را دستگیر و پس از بازجویی های فنی و ارائه دلایل متقن و اسناد و مدارک کافی، انگیزه خود را از اخذ رشوه، ضعف مالی عنوان کرد.

 

 

هاتفی از شهروندان خواست مراقب افراد کلاهبردار باشند و به هر کسی اعتماد نکنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را به پلیس 110 گزارش و پیشنهادات و تقدیرات خود را به سامانه 197 ارائه کنند.

 

همچنین سرهنگ محمد جعفر زاده، فر‌مانده انتظامی سراب در جمع خبرنگاران گفت: سارقی که شبانه با شناسایی ساختمان های نیمه کاره فاقد نگهبان اقدام به پنج فقره سرقت کرده بود دستگیر شد.

 

وی افزود: در پی وقوع سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان سراب، موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت. پس از چند روز کار اطلاعاتی و تدابیر ویژه و فعال کردن گشت‌های ویژه، بلاخره با تلاش ماموران رد پایی از سارق ساختمان‌های نیمه کاره به دست آمد و ماموران کلانتری شهرستان موفق شدند در یک عملیات موفق، سارق را دستگیر کنند.

 

سرهنگ جعفر زاده گفت: پس از دستگیری متهم به هویت (چ -ب )اهل و ساکن سراب و دارای چهار فقره سابقه شرارت، در گیری، اعتیاد و سرقت توسط عوامل گشت انتظامی کلانتری 11شهرستان، پرونده به لحاظ تخصصی بودن جهت انجام ادامه تحقیقات تحویل پلیس آگاهی شهرستان شد و متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی که در پلیس آگاهی انجام شد به 5 فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره اعتراف کرد. کلیه متهم به همراه پرونده و شاکیان به دادسرا، معرفی و طی قرار مناسب روانه زندان شد.

 

جعفر زاده با اشاره به شیوه و شگرد متهم گفت: شیوه و شگرد سارق به این نحو بوده که سارق قبلاً ساختمان نیمه کاره مورد نظر را که فاقد نگهبان بودند را شناسایی و شبانه از ساعت 21 تا 24 در فرصت مناسب اقدام به سرقت می‌کرد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com