باند سارقان سیم‌های کابل برق در شهرستان مراغه متلاشی شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 22 تير 1393
بازدید : 1102
نویسنده : مهدی

فرمانده انتظامی مراغه:

باند سارقان سیم‌های کابل برق در شهرستان مراغه متلاشی شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی مراغه از انهدام باند سارقان سیم کابل و کشف ۴۵ فقره سرقت به ارزش ۳۳۰ میلیون ریال خبر داد.

کشف سرقت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز،  عیسی هاتفی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بهدنبال وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق در مراغه، موضوع در دستور کار یگان‌های انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تشدید اقدامات کنترلی و افزایش گشت‌های انتظامی، سارق سابقه‌دار به هویت معلوم اهل و ساکن مراغه دارای شش فقره سابقه کیفری شناسائی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مراغه گفت: در بازرسی از منزل سارق تعدادی آلات و ادوات مربوط به قطع سیم‌ها از جمله قیچی و انبردست مورد استفاده در سرقت و نیز مقداری سیم‌های قطعه قطعه شده متعلق به اداره برق و تعدادی کلید، پریز، سیم آنتن، دریل، بالابر برقی و دژبر و حدود 100 کیلوگرم سیم افشان سوخته و سایر وسایل مورد استفاده در ساختمان‌های در حال احداث کشف شد.

هاتفی با بیان اینکه متهم به 45 فقره سرقت سیم برق به ارزش سیصد و سی میلیون ریال اعتراف کرد افزود: ماموران موفق شدند همدست سارق و دو نفر مالخر را در این رابطه دستگیر نمایند.

وی از شهروندان خواست منزل و خودروهای خود را مجهز به وسایل کنترلی و مداربسته نموده تا فرصت سرقت از سارقان گرفته شود و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا آن را به پلیس 110 اطلاع داده و پیشنهادات و انتقادات خود را به سامانه 197 ارسال کنند .

فرمانده انتظامی مراغه در پایان خطاب به مردم گفت: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی از جمله طرح جمع‌آوری معتادان تابلو و خطرناک، برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های مزاحم، برخورد با روزه‌خواران و پلمپ مغازه‌های متخلف ادامه می‌یابد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com