مدیرعامل: انجمن حمایت از زندانیان مراغه پنج سری جهیزیه اهدا کرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 11 تير 1393
بازدید : 883
نویسنده : مهدی

مدیرعامل: انجمن حمایت از زندانیان مراغه پنج سری جهیزیه اهدا کرد

مراغه - ایرنا - مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه از اهدای پنج سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زیر پوشش این انجمن خبر داد.

 

سیدعلاالدین نقیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جهیزیه ها همزمان با ماه رمضان به نوعروسان مراغه، عجبشیر، بناب و ملکان اهدا و برای تهیه آن ها حدود 212 میلیون ریال از سوی خیران هزینه شده است.

وی اظهار کرد: این جهیزیه ها شامل فرش، اجاق گاز، کابینت، بخاری گازی، جارو برقی، تشک و لحاف، انواع ظروف و ده ها وسایل ضروری زندگی و همچنین لباس های مورد نیاز عروس و داماد است.

وی گفت: خیران و نیکوکاران در صورت تمایل برای کمک به خانواده زندانیان می توانند وجوه نقدی خود را به شماره حساب سیبای 01062693910004 بانک ملی ایران بنام انجمن حمایت از زندانیان مراغه واریز کنند.

نقیبی ادامه داد: این انجمن همزمان با روز مادر نیز سه سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش خود به ارزش 120 میلیون ریال اهدا کرده است.

هم اکنون خانواده های زندانیان چهار شهر مراغه، بناب، ملکان ، عجبشیر و همچنین تعدادی از افراد سایر شهرهای ایران که در زندان مراغه بسر می برند، از کمک ها و مساعدت های این انجمن بهره مند هستند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 792
بازدید ماه : 6762
بازدید کل : 206361
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com