بازدید رایگان جوانان از موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی آذربایجان شرقی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1393
بازدید : 661
نویسنده : مهدی
به مناسبت گرامیداشت هفته جوان؛
بازدید رایگان جوانان از موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی آذربایجان شرقی
تبریز- خبرگزاری مهر: به مناسبت گرامیداشت هفته جوان بازدید جوانان از موزه ها، اماکن تاریخی و فرهنگی آذربایجان شرقی رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بنا بر اعلام اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی بازدید رایگان از موزه ها در روز جوان با هدف اعتلای سطح دانش فرهنگی، تاریخی و بومی جوانان و نهادینه سازی فرهنگ حفظ و حراست از آثار تاریخی و ارج نهادن به میراث پیشینیان صورت می گیرد.

موزه های آذربایجان، قاجار، مشروطه، سنجش، قرآن و کتابت، محرم، هدایای خامنه، صفوی و مردم شناسی بناب، عشایر سراب، باستان شناسی خمارلو، موزه ایلخانی مراغه، رصدخانه، گنبدهای کبود، سرخ و غفاریه مراغه، سنگ نگاره های مراغه، معبد مهر در مراغه، ادب و عرفان اهر، کلیسای هوانس مراغه و خانه سفال در تبریز موزه ها و اماکن تاریخی تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی هستند.

بازدید از موزه های آذربایجان، قاجار، مشروطه و مسجد کبود تبریز و نیز کلیسای تاریخی و ثبت جهانی شده سنت استپانوس، در هفته جوان همه روزه از ساعت 8 صبح تا هشت شب، برای علاقه مندان و گردشگران امکان پذیر خواهد بود و سایر موزه ها و اماکن تاریخی آذربایجان شرقی از ساعت 8 صبح لغایت 15 آماده بازدید علاقمندان هستند.

ارایه کارت شناسایی برای بازدید کننده های جوان از 15 تا 29 سال بازدید کننده در روز 19 خرداد ماه الزامی است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com