بصیرت دستاورهای انقلاب را حفظ می‌کنند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393
بازدید : 758
نویسنده : مهدی

فرمانده سابق سپاه «سیدالشهدا»:

بصیرت دستاورهای انقلاب را حفظ می‌کنند

فرمانده سابق سپاه «سیدالشهدا» ی آذربایجان‌غربی گفت: ایمان راسخ و عشق به خدا، یاد و نام شهدا را ماندگار کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی،محمدیوسف شاکری در یادواره شهدای پایگاه ثارالله مراغه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 1400 شهید دوران دفاع مقدس مراغه،اظهار کرد: عشقی که در قلب مردم ایران نسبت به شهدا شعله ورشده، ماندگاری یاد و نام شهدا را روز به روز بیشتر می‌کند.

 

وی با تاکید به اینکه عزت و بزرگی ایران اسلامی امروز در داخل و خارج از برکت خون شهیدان است، بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی همیشه از شنیدن یاد و نام شهدا در هراس هستند.

 

شاکری با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و شان شهدا، خاطرنشان کرد: یک قطره خون شهید به هزاران قطره تبدیل می‌شود چرا که شهدا جز به رضا و خشنودی خدا به هیچ چیز فکر نمی‌کردند. شهدا دروازه دل خود را جز خدا برای هیچ کس باز نکرده و با چشم بستن از مادیات دنیوی، فقط فکر و ذکر شان خدا بود.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود، با توجه به مذاکرات هسته‌ای و اهمیت آن در این برهه خاص، یادآوری کرد: مردم ایران درطول تاریخ با غفلت، ضربه‌های زیادی از دشمنان خوردند ولی این بار با اطاعت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب پیروز میدان مذاکره هسته ای خواهیم بود.

 

وی در خصوص موضعگیری برخی افراد نسبت به روند مذاکرات، تاکید کرد: دوستان باید بدانند که ادامه راه انقلاب و صیانت از دستاوردهای آن با ایستادگی، بصیرت و بیداری حاصل می‌شود.

 

شاکری در پایان با بیان این مطلب که پرچم ما رهبری، شهدا و خانواده‌های آنهاست، خاطرنشان کرد: هرکسی پیرامون این پرچم ها باشد، راه را گم نمی‌کند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 768
بازدید ماه : 6738
بازدید کل : 206337
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com