نماینده مجلس: 100 هزار میلیارد ریال برای حوزه سلامت تخصیص یافته است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 740
نویسنده : مهدی

نماینده مجلس: 100 هزار میلیارد ریال برای حوزه سلامت تخصیص یافته است

مراغه - ایرنا - نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: 100 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین سلامت مردم در حوزه سلامت کشور تخصیص یافته است.

 

به گزارش ایرنا، مهدی دواتگری روز پنجشنبه در جشن بهار سلامت در تالار شهید بهشتی مراغه با اشاره به آغاز اجرای طرح سلامت افزود: این میزان اعتبار از محل درآمدهای دولت در مرحله دوم هدفمندی یارانه تخصیص یافته که علاوه بر اجرای طرح نظام سلامت مطالبه های جامعه بهداشت و درمان نیز تامین می شود.

وی اظهار کرد: قوه مجریه و مقننه برای تامین سهم تولید و سلامت از محل مرحله دوم هدفمندی یارانه ها توجه ویژه ای داشته و در این خصوص 520 هزار میلیارد ریال برای بخش سلامت و تولید کشور تخصیص یافته است.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این طرح افقی روشن برای جامعه و بیماران گشوده و آینده سلامت و درمان کشور را تضمین می کند.

دواتگری خاطرنشان کرد: اجرای این طرح گام نخست دولت برای عملی کردن سیاست های کلی سلامت بوده و بدون شک نتایج ارزشمندی به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه در بعضی موارد هزینه های درمان، خانواده ها را با مشکلات متعددی مواجه می کرد، گفت: اجرای این طرح نشانگر حمایت دوچندان دولت از مردم برای برقراری عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی است.

سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه نیز در این آیین گفت: طرح تحول سلامت در راستای اجرای سیاست های کلی سلامت که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده، اجرا می شود.

هوشنگ شریفی افزود: با اجرای این طرح در حوزه سلامت، نیازهای اولیه افراد و بیماران تامین می شود و این اقدام تحولی بزرگ در زمینه های سلامت بویژه درمان است.

وی با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت در هفت بسته حمایتی اجرا می شود، اظهار کرد: هم اکنون سه بسته آن با هدف کاهش میزان پرداختی بیماران بستری آغاز شده است.

وی گفت: هم اکنون نیازهای هشت ماه بیمارستان امیر المومنین (ع) مراغه تامین شده و این اتفاق در تمام بیمارستان های زیر پوشش طرح تحول نظام سلامت انجام شده است.

جشن بهار سلامت و جشن در بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه به مناسبت اجرای طرح تحول نظام سلامت، میلاد با سعادت حضرت علی (ع)، روز مددکاری و آزمایشگاه ها به همت این بیمارستان برگزار شد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 778
بازدید ماه : 6748
بازدید کل : 206347
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com