تبدیل آذربایجان شرقی به قطب بزرگ تولید و تجاری‌سازی فناوری‌های نوین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393
بازدید : 1286
نویسنده : مهدی

معاون استاندار آذربایجان شرقی خبر داد

تبدیل آذربایجان شرقی به قطب بزرگ تولید و تجاری‌سازی فناوری‌های نوین

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تبدیل آذربایجان شرقی به قطب بزرگ تولید و تجاری‌سازی فناوری‌های نوین تا سال ۹۶ محقق می‌شود.

پارک علم و فناوری

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمدتقی پاکزاد ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اعلام این خبر که تبریز از 6 تا 9 خرداد سال‌جاری میزبان دومین نمایشگاه فناوری های نوین و پیشرفته خواهد بود، اظهار کرد: این نمایشگاه چهار روزه با هدف شناسایی و معرفی طرح‌ها و و دستاوردهای فناورانه مراکز علمی، پژوهشی و حمایت از تولید و تجاری سازی آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

محمدتقی پاکزاد با اشاره به ظرفیت‌های بالای صنعتی، آموزشی، علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آذربایجان شرقی افزود: توجه ویژه به فعالیت‌های پژوهش محور علمی، اقتصادی و اجتماعی و نیز کاربردی سازی آنها در بخش‌های مختلف جامعه گامی موثر برای اعتلای بخشی به اهداف متعالی توسعه ملی و پایدار کشور محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم رشد و توسعه برای شرکت‌های دانش بنیان و ارائه تسهیلات لازم حمایتی به آنها ، افزود: برای تحقق این مقوله مهم اقدامات اساسی در استان آذربایجان‌شرقی آغاز شده است و امید آن داریم که تبدیل این استان به قطب بزرگ تولید و تجاری سازی فناوری‌های نوین تا سال 96 محقق شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با اعلام این خبر که با همکاری مسئولان آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی شهرستان‌های تبریز، مرند، مراغه و میانه به زودی صاحب آزمایشگاه تخصصی فناوری نانو می‌شوند، گفت: نگاه ارگانیگ و محصولگرا به حوزه پژوهش و فناوری‌های نوین علمی باید از مراکز آموزشی مورد هدف‌گذاری لازم قرار گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده بهینه از دستاوردهای نوین شرکت های دانش بنیان و تلاش برای بومی سازی آنها در مسیر نیل به اهداف توسعه ملی کشور ، خاطرنشان کرد : اثر گذاری مثبت و تحول گرای مجموعه دستاوردهای حوزه فناوری‌های نوین و دانش محور در ساختار اقتصادی جامعه از اهمیت والایی برخوردار است.

پاکزاد همچنین از آمادگی کامل این معاونت و نهادی حمایتی فعال استان برای پویاسازی و تقویت ساختار فعالیتی شرکت‌های دانش بنیان فعال و تأسیس مراکز جدید رشد واحدهای فناوری‌های نوین خبر داد و افزود: استقرار ثابت گریدور تجاری‌سازی و سرمایه‌گذاری و نیز فن بازار با حمایت از انجمن‌های تخصصی و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در آذربایجان‌شرقی مورد هدف گذاری‌های لازم اداری قرار گرفته است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com